Skårholen Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Jaja jævlig kjekt med hærverk.. Noen har prøvd å knuse frontruten min så jeg har nå sprekk fra bunn til topp.. Bilen står godt gjemt vekk og, så ikke tilfeldig.. Må vel ta å sette opp kamera-overvåkning framover, får jo ikke ha ting i fred Noen som har tips til billig overvåkningskamera? Sjekk ut hva de har på komplett der er det nok noe som kan brukes. Men det krever jo litt lagringsplass da men er jo bare å slette ukesvis, også setter du opp en lampe ved bilen om det ikke er det fra før.
Julianv Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Sjuern?? Jepp Forbanna irriterende....... Sjekk ut hva de har på komplett der er det nok noe som kan brukes. Men det krever jo litt lagringsplass da men er jo bare å slette ukesvis, også setter du opp en lampe ved bilen om det ikke er det fra før. Skal ta en titt der. Hadde vel holdt med noe som kun filmer ved bevegelser? Er ikke akkurat et sted folk går forbi, utenom de som bor i huset her.. Har mine mistanker om hvem det er, men uten bevis står jeg her som en idiot..
Thundercoil Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Har mine mistanker om hvem det er noekult reagerte på dette 1
Julianv Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Haha, visste det var deg! Du er så misunnelig på V8ern min
wicky124 Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Du vet hvem det er? Da hadde jeg latt dem smake balltreet selv
Julianv Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Vet ikke 100%, men kan ikke tenke meg at det er andre en denne personen.. Kan liksom ikke gjøre noe uten å vite, blir for dumt
Thundercoil Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Haha, visste det var deg! Du er så misunnelig på V8ern min Skulle bare se om vi hadde lik servo, og så ble jeg sint og knuste ruten din Kjipt at folk må herpe andre sine ting.
316 Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Sett opp dashcam som reagerer på bevegelser. Det jeg solgte til MFjeld hadde den funksjonen. Kjekt å ha.
Skårholen Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Skal ta en titt der. Hadde vel holdt med noe som kun filmer ved bevegelser? Er ikke akkurat et sted folk går forbi, utenom de som bor i huset her.. Har mine mistanker om hvem det er, men uten bevis står jeg her som en idiot.. Jo det holder det, det er egentlig den beste løsningen, lyset mitt på veggen også kameraet litt bortafor så det ikke er så lett og se + fjernlagring er lurt, for er det minnekort i kameraet så er det lett og herpe og beviset er borte..
Tzunami Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Som jeg hater selgere som ikke er oppriktige... Her har jeg pratet med en selger siden mandag, om at jeg skal komme og kjøpe bilen hans, jeg har fått bilder og info, jeg har bestilt flybilletter på forhånd, planlagt transport hit og dit, lagt opp tidsskjema osv, og så slutter han å ta kontakt/svare, mens jeg er på flyplassen i Berlin prøver jeg å ringe mangfoldige ganger, men kommer mer eller mindre direkte til mobilsvar (fant ut at det var mobilsvar etterhvert, dama pratet jo tysk! ) Så nå har jeg kastet bort en stor mengde kronasjer på å ombooke og bestille nye billetter... ICH HASSE DEUTSCHE ANBIETER!! Sånn, godt å få det ut av systemet turbina10 reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Kjipt. Solange der Vorrater reicht?
Tzunami Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Tror du kan ta den på norsk altså, jeg suger i tysk btw så kan INGEN tyskere engelsk, folk skjønner ingenting her... og nei jeg er ikke så dårlig i engelsk at jeg er uforståelig
Julianv Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Skulle bare se om vi hadde lik servo, og så ble jeg sint og knuste ruten din Kjipt at folk må herpe andre sine ting. Haha Ja veldig kjedelig.. Lurer på om hevn er lov? Skal iallefall snoke litt og se om jeg får bekreftet mistankene mine om at det er denne personen Sett opp dashcam som reagerer på bevegelser. Det jeg solgte til MFjeld hadde den funksjonen. Kjekt å ha. Dashcam tar desverre kun fronten, så vis noen gjør noe på siden/bak er det ikke lett å se. Jo det holder det, det er egentlig den beste løsningen, lyset mitt på veggen også kameraet litt bortafor så det ikke er så lett og se + fjernlagring er lurt, for er det minnekort i kameraet så er det lett og herpe og beviset er borte.. Må sette opp lys og ja, ganske mørkt der. Får ta å bestille snarest så det ikke blir mer hærverk uten beviser
Thundercoil Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 Tror du kan ta den på norsk altså, jeg suger i tysk btw så kan INGEN tyskere engelsk, folk skjønner ingenting her... og nei jeg er ikke så dårlig i engelsk at jeg er uforståelig Det ekvivalente til "Så langt/lenge lageret rekker" Første mann til mølla, og du tapte
Anbefalte innlegg