M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Henta meg ny bil igår! Audi S4 2.2TQ 290hk og quattro er ikke å forakte Utrolig god cruiser som går meget godt til å være så stor og tung!
Fredrik Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hmm, jeg vil si at Ålesund har det beste ungdommelige utelivet i forhold til Molde. Lenge siden du har vært her eller, Fredrik? Lipp er åpent torsdag, fredag og lørdag, så det er bare å ta seg en tur dit. Det er dessverre over 15 år siden jeg sist besøkte Molde, men det er bare et par år siden jeg var i Ålesund sammen med moderator [space). Vi var en tur på byen i det sentrale Ålesund... rundt Skansegaten og kvartalene innenfor Kongensgate der vi spiste en bedre middag. Vi endte opp på en helt grei pub (type: voksen) et eller annet sted rundt Kirkegaten...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, såpass ja. Var vel på Mølla du var eller?
Fredrik Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, såpass ja. Var vel på Mølla du var eller? Jepp... Mølla eller Dirty Nelly. Fin stemning og itte no' tullball...
joachim sørlie Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 håper på bra vær i arendal noen dager blir deilig og legge igjen dataen hjemme og koble helt av i en og en halv uke! kjøre båt og og pakka!! gleder seg stort
miklysa Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, såpass ja. Var vel på Mølla du var eller? Mølla er jo bare søppel. Bare fjortiser og innvandrere på sjekker'n der.
Eksos Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, såpass ja. Var vel på Mølla du var eller? Mølla er jo bare søppel. Bare fjortiser og innvandrere på sjekker'n der. Tydeligvis noe annet for 15 år siden Ikke ofte jeg er på byen i ålesundby akkurat, tror nesten jeg må stikke ut en tur i helga
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Tenkte kanskje Fredrik hadde vært der en gang det faktisk var skikkelige mennesker der, hehe. Personlig synes jeg Mølla er møkk, 99% av gangene jeg har vært der.
knut_olestad Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29240168 dagens annonse, sjekk speilbilde på tv-skjermen..
Fredrik Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Fint gitarriff på denne låten... skikkelig rock/pop slik det var en gang i tiden... http://www.youtube.com/watch?v=f5QLQb23 ... re=related winchester: Vi ([space] og undertegnede) vet jo ikke opp eller ned på utelivet i Ålesund. Vi tok et par øl på Mølla da vi var på vei tilbake til hotellet og det var egentlig ganske hyggelig. Folk var gode og runde, men i forhold til i Oslo var det som en søndagsskole. Dette synes jeg faktisk er kjempefint... at folk vet hvor grensen går og klarer å stoppe når nok er nok.
Fredrik Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Ferrari 288 GTO... ingen over ingen ved siden av. OK ... 458 Italia er finere og teknisk mer imponerende, men det er sannelig på tide at Ferrari overgår seg selv etter over 25 år. Bare nyt synet av en klassisk Ferrari slik de skal være...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 winchester: Vi ([space] og undertegnede) vet jo ikke opp eller ned på utelivet i Ålesund. Vi tok et par øl på Mølla da vi var på vei tilbake til hotellet og det var egentlig ganske hyggelig. Folk var gode og runde, men i forhold til i Oslo var det som en søndagsskole. Dette synes jeg faktisk er kjempefint... at folk vet hvor grensen går og klarer å stoppe når nok er nok. Hehe, da var dere heldige (eller så er folk brutale i Oslo).
Fredrik Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, da var dere heldige (eller så er folk brutale i Oslo). Oslo er kaos og anarki... folk blir jo skutt og voldtatt uten videre...
Anbefalte innlegg