Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Her inne har jeg ikke vært på lenge...

Hei hei folkens! :D

Noe stort som har skjedd her inne på forumet i det siste? ^^

Spørs hvor lenge du har vært borte. Men siste nytt herfra er at jeg har solgt 740'n

hva er vitsen med TO forbrukstråder? Kan ikke dere som sutrer over forbruk bruke tiden på å diskutere det i den "hva er e38 verdt" tråden?

Ga opp den E38 tråden. Erfaringer hadde mindre og si enn tro og synsing utifra andre BMW modeller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så det nå...haha :P For å si det slik..jeg føler min E klasse går bra nok for mitt bruk med 170hk/400nm og har ett ok forbruk på 0,6l på mila...Noen andre vil tenke "oi den går driiiiit billig men driiiiiiiiiiiiiiiit treigt"...

Alt er objektivt :)

Spørsmålet er: hvor kjører du, og hvor langt? Jeg kjører ca 6 mil (ca en time) om dagen i snitt, kun landeveiskjøring og innimellom ut på e18, føler tds'en går helt greit, og ligger på ca 0.65 på mila (hvis kjørecomputeren er riktig, vel å merke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooter er jo helt topp til formålet :)

325d'n min gikk på 0.5 på langkjøring og 0,6-0,7 ved blanda bykjøring. 250hk og 550-600nm elns... Var litt mer praktisk det men.

Men fant ut idag hvorfor ikke 540'n gikk som den skulle  :D Toppdekselpakning som ikke er tett som gjør at det drypper olje ned til tennpluggene og jeg får feiltenning.

Ble bra nå med nye tennplugger og tørket opp all olje.

Forbruket blir nok noe bedre og nå kan jeg se for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sykkel er et alternativ (jeg hadde heller sykla enn å stå i rush hver dag)! :P

Som kjent så er det alltid mulig å sykle dit man skal, det regner ikke i Norge om sommeren og ingen vet at det snør i Norge heller.

Fra spøk til alvor, mange smartinger som putrer forbi hver eneste dag på moped/liten scooter i rushtrafikken her, det hadde jeg vurdert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er allergisk mot trim....trodde alle visste det!!!

Hahaha :P

Jeg hadde en lærer på vgs som bodde et par mil fra skolen, sykla hver bidige dag så sant ikke kona tvingte han til å kjøre bil. Godt over 60 år da jeg hadde han, og han hadde sykla i mange år. Sparte visst litt tid, til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til fitment, hvilket land var det man skulle bestille fra igjen? Var det Kina, Hong Kong eller Taiwan? Husker noen sa støpselet ble brukt så mange ganger i ett av landene at det ble dårlig fitment at produktene etterhvert... Gjelder frontleppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...