wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Og da har jeg redigert, lagt på lyder og tegninger....Eller hatt en passende catchy tekst... Veit du liker det. VegarVS og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Ingenting er catchy med deg wicky... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Og da har jeg redigert, lagt på lyder og tegninger....Eller hatt en passende catchy tekst... Veit du liker det. ikke påstått noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Snapchat er viktig det :) noen andre som har her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 De fleste tenker jeg. Hvis du ikke har meg så heter jeg Skaarholen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Dere er bare utakknemlige på snappen min! Hva med alle de KUUUULE videoene med egenkomponert lyd??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Forresten, flere som sliter med at man ikke får sett videoer på snap? Alt annet funker og noen videoer funker, men fra noen personer får jeg bare en gul skjerm med spøkelse som sier jeg må oppdatere.. har jo siste update! Blir så sint, går jo glipp av mye morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Erter at jeg kjøpte iPhone har jeg aldri hatt problemer med Snapchat lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Lite action på kontoret for tiden... folk er syke og sånt...da kan jeg ikke filme helten vår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Tror kanskje problemet ER Iphone Når jeg tenker meg om er det faktisk snap fra folk med Iphone jeg sliter med Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 De sliter med snap på nye iOS8 oppdateringa...du vet...verdens beste operativsystem klarer ikke å implementere apper... adne95, Skårholen og e30_joakim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 joakimlorentzen på snap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Budrunde er det jævligste jeg har vært med på, uten tvil! MEN, det gikk bra og jeg er lykkelig eier av egen leilighet Julianv, Tzunami, VegarVS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Budrunde er det jævligste jeg har vært med på, uten tvil! MEN, det gikk bra og jeg er lykkelig eier av egen leilighet Grattis!!! Hva endte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg