wicky124 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hvorfor er det alltid nytern som møter vanskelige selgere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Dårlig karma tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Dårlig karma for hva da nytern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Jeg har drept og partert vel mange trær f.eks M|Fjeld og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Haha. Men ja som 316 sa, 1000 for 4 hjul er "gratis". 250 per hjul jo...., han burde ikke klage særlig hvis han har fått prute endel også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Åfy faan noen som har noen blåvalium så jeg får sove? Jeg og et par kamerater har blitt jagd av litauere i bil.. men vi ringte politi og de kom rimelig kjapt. Ikke ålreit i det heletatt. Men fikk da kjørt fortere enn fartsgrensa lovlig, vi fikk rett og slett beskjed om å komme oss unna da de hadde hørt om de bilene og folka fra før. Så får vel prøve å sove før man skal på politihuset og anmelde svina, selvom kun en av de tre bilene ble stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hvorfor ble dere jaget? Må være mer til denne historien enn "ble plutselig jaget av random litauere i flere biler". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Nei siden jeg ikke får sove så får jeg prøve og forklare. Jeg sto og prata med en kamerat, begge i hver sin bil. Så kom det en litauer i en transporter å begynte å snakke svært dårlig engelsk om alt fra hvor gammel jeg var og hva jeg ga for bilen. Men så prøvde han å gå inn i bilen min men jeg ante at han ville prøve å komme inn. Han var tydelig beruset. Så prøvde han å gå inn i den andre bilen men når han var bak bilen så stakk vi. Og han etter i en stund helt til vi kjørte fra han. Og dro deretter tilbake der vi var. Så kom han igjen med en x5 og da ringte vi politi og kjørte som f bort i fra bilene. Og før vi møtte politi så kom det enda en bil med litauanske skilter etter oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hvor var dette hen? Var i Våler i går og møtte da to litauere på Kiwi i en Transporter. Neppe de samme men? Over til noe annet... Jeg og broren min skal kjøpe sydentur til foreldrene våre til jul. Tips til konkret reisemål i mars april til 5-6000 til sammen? Kom gjerne med link til hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 På Løten. Tips til ferie Lanzarote kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Må vel kanskje være Kanariøyene på den tiden for å få best vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Kan kanskje ha vært de samme da... De kjøpte øl og så kjempefarlige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Kan kanskje ha vært de samme da... De kjøpte øl og så kjempefarlige ut. Øl stemmer nok, da han som kom først virket beruset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hadde en liten grisekjøring igår..og bremsepedalen gikk i bånn... Hvor skaffer jeg bremsevæske som tåler litt mer? Og som ikke koster 23456543231 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Lenge siden du byttet da? For hvert år så senkes kokepunktet med ca halvparten pga at bremsevæske er hygroskopisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg