Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eksos; Er på guttetur i Ålesund :) Ålreit uteliv her.

Jeg er ikke den som er mest ute, men ganske greit med liv igår iallefall :) Hvorfor tur til Ålesund da? Regner med Geiranger osv. står på kjøreruta :P

En helgetur med gutta 8) Kjørte Geiranger til Ålesund og Trollstigen hjem igjen. Fantastisk natur!

Skrevet
264787_10150293428714134_529464133_8952535_2063019_n.jpg

sommer <3

har handla båt også, skikkelig grommotor :D

Hmmmm... et kjempefint sommerbilde... 8)

Jeg er oldschool snekkemann (tre) og elsker dorgefiske etter gjedde i Landvikvannet og Reddalsvannet rett syd for Grimstad. Vridbar propell er tingen hvis båten skal gå skikkelig langsomt uten at motoren mister momentet... :)

Ja sommeren er herlig her nede i sør 8)

er fint i grimstad ja! eneste er dialekten, den er forferdelig.

Var ute å fisket før idag. Var dårlig med fangst, men kåne og "barn" koste seg :mrgreen:

Skrevet
Haha. Offentlig urinering er du jo eeekspert på...

Ikke denne gangen, men mye annet action som skjedde :evil:

Skrevet

Skrudde ut dynamoen i kjerra istad for å inspisere børster og sleperinger, det er rett og slett utslitt! Noen som vet om hvor man kan få kjøpt nytt anker/rotor til Bosch dynamoer? Får jeg ikke tak i noe kjøper jeg nye børster og dreier av ankeret..

Skrevet

lurer på en sak her. hvordan skal egentlig en girkasse i en E34 være, den som står i delebilen min er litt seig på en måte, men den som står i bruksbilen kan jeg bytte gir med en finger, litt vanskelig og forklare men hva er rett?

Skrevet

Skal gå lett, smør opp giroverføringen :) Skyldes ofte lite bruk at overføringen blir treg, så lenge ikke girstanga er utrolig slerkete osv. så er det ok! :)

Skrevet

må si at 0.95l på mila på en 91mod 525i som har 360000km på telleren med henger på 500kg bakpå + masse drit i bagasjen ikke er så verst igrunn.

fra råde til kristiansand forresten, så er mye bakker og dårlige veier (mye bra 4 felt og da)

hadde igrunn regna med en 1.2 elns

Skrevet
Skal gå lett, smør opp giroverføringen :) Skyldes ofte lite bruk at overføringen blir treg, så lenge ikke girstanga er utrolig slerkete osv. så er det ok! :)

ok takk for svar, girstanga er det ikke noe slark i, bare bytter olje på den og prøver den en dag jeg da, den som står i min uler en god del

Skrevet
må si at 0.95l på mila på en 91mod 525i som har 360000km på telleren med henger på 500kg bakpå + masse drit i bagasjen ikke er så verst igrunn.

fra råde til kristiansand forresten, så er mye bakker og dårlige veier (mye bra 4 felt og da)

hadde igrunn regna med en 1.2 elns

Samme forbruk jeg endte på det!

Dog, med en 535i tur-retur Mo I Rana (fra Oslo) med tre personer i bilen samt bagasje (Som også besto av noen dekk på felg) da også inkludert banekjøring! tangerte vel 3700km på den turen.

:)

230k på telleren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...