Haug Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Eksos; Er på guttetur i Ålesund Ålreit uteliv her. Jeg er ikke den som er mest ute, men ganske greit med liv igår iallefall Hvorfor tur til Ålesund da? Regner med Geiranger osv. står på kjøreruta En helgetur med gutta Kjørte Geiranger til Ålesund og Trollstigen hjem igjen. Fantastisk natur!
Dirty Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 sommer <3 har handla båt også, skikkelig grommotor Hmmmm... et kjempefint sommerbilde... Jeg er oldschool snekkemann (tre) og elsker dorgefiske etter gjedde i Landvikvannet og Reddalsvannet rett syd for Grimstad. Vridbar propell er tingen hvis båten skal gå skikkelig langsomt uten at motoren mister momentet... Ja sommeren er herlig her nede i sør er fint i grimstad ja! eneste er dialekten, den er forferdelig. Var ute å fisket før idag. Var dårlig med fangst, men kåne og "barn" koste seg
Haug Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Haha. Offentlig urinering er du jo eeekspert på... Ikke denne gangen, men mye annet action som skjedde
Jordfræsar Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Haha 316 Hva har Haug gjort denne gangen? Noen som har sett filmen Down By Law? Starter snart på NRK2... 7.8 på imdb.
FredrikE24 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Skrudde ut dynamoen i kjerra istad for å inspisere børster og sleperinger, det er rett og slett utslitt! Noen som vet om hvor man kan få kjøpt nytt anker/rotor til Bosch dynamoer? Får jeg ikke tak i noe kjøper jeg nye børster og dreier av ankeret..
bingo Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 lurer på en sak her. hvordan skal egentlig en girkasse i en E34 være, den som står i delebilen min er litt seig på en måte, men den som står i bruksbilen kan jeg bytte gir med en finger, litt vanskelig og forklare men hva er rett?
FredrikE24 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Skal gå lett, smør opp giroverføringen Skyldes ofte lite bruk at overføringen blir treg, så lenge ikke girstanga er utrolig slerkete osv. så er det ok!
janerik171187 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 må si at 0.95l på mila på en 91mod 525i som har 360000km på telleren med henger på 500kg bakpå + masse drit i bagasjen ikke er så verst igrunn. fra råde til kristiansand forresten, så er mye bakker og dårlige veier (mye bra 4 felt og da) hadde igrunn regna med en 1.2 elns
bingo Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Skal gå lett, smør opp giroverføringen Skyldes ofte lite bruk at overføringen blir treg, så lenge ikke girstanga er utrolig slerkete osv. så er det ok! ok takk for svar, girstanga er det ikke noe slark i, bare bytter olje på den og prøver den en dag jeg da, den som står i min uler en god del
Robkill Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 må si at 0.95l på mila på en 91mod 525i som har 360000km på telleren med henger på 500kg bakpå + masse drit i bagasjen ikke er så verst igrunn.fra råde til kristiansand forresten, så er mye bakker og dårlige veier (mye bra 4 felt og da) hadde igrunn regna med en 1.2 elns Samme forbruk jeg endte på det! Dog, med en 535i tur-retur Mo I Rana (fra Oslo) med tre personer i bilen samt bagasje (Som også besto av noen dekk på felg) da også inkludert banekjøring! tangerte vel 3700km på den turen. 230k på telleren.
Anbefalte innlegg