Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Man trenger igrunn ikke ha misforstått noe som helst, det er bare slikt man ikke ofrer en tanke når man skal ha noe gjort. Jobba tidligere oppi høyden hver eneste dag med stolpesko eller elevatorbil/personløfter og det var mange nestenulykker og mulige ulykker som ble avverget iløpet siste sekund.

Fort gjort! Ser man den filmen der, så er jo den artig da :) Jeg har lært på den harde måten jeg også, men på en litt annen måte. Jeg lærte tilslutt å gå ved siden av liften når den flyttes på. Nå var den liften der særdeles stiv i bommen også, de jeg har brukt har vært veldig elastiske, så de har ikke vært lite spretne.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. men serfake ut :P

Gull iphone 5s jeg så på sist var hvit inne i jacken.

Skruene så også litt rare ut. men ikke lett å se på bildet der.

Skal være hvit inni Jack, og i ladinga.

Ser ut som det er for stor kant fra glasset til "gull kanten rundt". Hva skjer når du kobler til iTunes via Mac eller pc? Kvitering og eske fulgt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg ekspert og vet ikke sikkert om den er fake eller ikke. men jeg er ikke sikker på den er ekte selv om den kan være det. kan jo være en tidlig model som ikke er hvit inni. Så du nøye på skruene under? ligna de isåfall en stjerne? (4 kantet skrujern?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hvit inni Jack, og i ladinga.

Ser ut som det er for stor kant fra glasset til "gull kanten rundt". Hva skjer når du kobler til iTunes via Mac eller pc? Kvitering og eske fulgt med?

Eska var med i såfall, men har den ikke hos meg. Koblet den til PC med itunes åpnet, men ikke gjort noe siden jeg ikke har simkort. Hadde ett nano-kort (?) men mangla PUK..

Trenger den Sim for å koble til?

Edit: Er 4-kantet skrue med ladesaken ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softwaren er den som fikk meg til å tvile veldig mye, og skal være hvit inni jacken, så jeg tørr å påstå at den er fake ja...

En 64 GB iphone skal ikke ha 60 GB avaliable men 55-58GB så der har de driti seg ut bigtime

Det skal være veldig lett å se på glass og skjerm oppløsningen  mot en annen ekte iphone, for å kunne avsløre at den er fake.

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...