adne95 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 (endret) noen har misforstått visse fysiske lover... wait for it, tar av mot slutten (pun intended) Endret November 18, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 (endret) Man trenger igrunn ikke ha misforstått noe som helst, det er bare slikt man ikke ofrer en tanke når man skal ha noe gjort. Jobba tidligere oppi høyden hver eneste dag med stolpesko eller elevatorbil/personløfter og det var mange nestenulykker og mulige ulykker som ble avverget iløpet siste sekund. Fort gjort! Ser man den filmen der, så er jo den artig da Jeg har lært på den harde måten jeg også, men på en litt annen måte. Jeg lærte tilslutt å gå ved siden av liften når den flyttes på. Nå var den liften der særdeles stiv i bommen også, de jeg har brukt har vært veldig elastiske, så de har ikke vært lite spretne. Endret November 18, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 joda, selvfølgelig fort gjort, "skal bare" men han burde nå forsåvidt tatt hintet når han merka åssen det gikk når forhjula kjørte ned den kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Serienummer kan være en duplikat, sleng opp bilde, ser en fake iphone ganske lett. (jobber med mobiler) Her er bilder av den saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Usikker. men serfake ut Gull iphone 5s jeg så på sist var hvit inne i jacken. Skruene så også litt rare ut. men ikke lett å se på bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Jaja, rekna med det.. Håpløse Finn.no selgere Svigers fikk etter mye om og men svar fra selger og hun skulle få igjen pengene. Var bare å sende i retur. Sendte den, ble aldri hentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Usikker. men serfake ut Gull iphone 5s jeg så på sist var hvit inne i jacken. Skruene så også litt rare ut. men ikke lett å se på bildet der. Skal være hvit inni Jack, og i ladinga. Ser ut som det er for stor kant fra glasset til "gull kanten rundt". Hva skjer når du kobler til iTunes via Mac eller pc? Kvitering og eske fulgt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Nå er ikke jeg ekspert og vet ikke sikkert om den er fake eller ikke. men jeg er ikke sikker på den er ekte selv om den kan være det. kan jo være en tidlig model som ikke er hvit inni. Så du nøye på skruene under? ligna de isåfall en stjerne? (4 kantet skrujern?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Skal være hvit inni Jack, og i ladinga. Ser ut som det er for stor kant fra glasset til "gull kanten rundt". Hva skjer når du kobler til iTunes via Mac eller pc? Kvitering og eske fulgt med? Eska var med i såfall, men har den ikke hos meg. Koblet den til PC med itunes åpnet, men ikke gjort noe siden jeg ikke har simkort. Hadde ett nano-kort (?) men mangla PUK.. Trenger den Sim for å koble til? Edit: Er 4-kantet skrue med ladesaken ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 ok. Skruen skal være 5 kantet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Ja, men det er den Telte feil i sted Men samma, den er fake.. Kameraet er helt null og får feil med lagringskapasiteten hele tiden. Boss neste tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 (endret) Softwaren er den som fikk meg til å tvile veldig mye, og skal være hvit inni jacken, så jeg tørr å påstå at den er fake ja... En 64 GB iphone skal ikke ha 60 GB avaliable men 55-58GB så der har de driti seg ut bigtime Det skal være veldig lett å se på glass og skjerm oppløsningen mot en annen ekte iphone, for å kunne avsløre at den er fake. Endret November 18, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Jepp, reknet med det! Hadde den vært ekte så hadde jeg i såfall ikke forstått hva som er så bra med iPhone, for denne var jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Ser at softwaren er helt gal, skjermen har et blåskær, kanten rundt skjermen er gal og jacken skal være hvit :/ Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Hele "telefonen" er gal Men men, saken er løst, telefonen er i søppla! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg