316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Det er veldig effektivt å skrelle poteter med drill og dassbørste! Helt kanon. Kjedelig med den innkassoen der... Men har du ikke hørt noen verdens ting før du fikk inkasso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Betaversjonen av potetskrelleren er i boks.. Lurer på om jeg skal kjøre med dobbel børste Det handla jeg og utstyr til idag [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Fy fan, erre mulig..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Oouch, det er det verste jeg har sett av slike tilfeller :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Ja... Må ha dundra inn i den der. Jeg sendte hu melding på facebook og anbefalte hu å opprette en gruppe. Håpe mange deler det så er det håp. Stakkars... Det der er dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Jeg så den der på face i sta. Det er rett borti gata fra der jeg bor. Og ho står parkert på hjørnet bak butikken. Kan godt tenkes at en lastebil har vært bak og levert varer. Så kjørt derfra. Rundt hjørnet og slått ræva på lastebilen borti hennes bil uten å merke noe. Men er jo også mulig noe annet har skjedd og rasshølet bare stakk av. Ikke uvanlig for tiden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Tror ikke varer kommer så sent. Men om det gjør kan det være kamera ved vareleveringen ettersom det ofte også der er inngang til bakrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Jeg vet ikke når varer kommer nå i jula. Men her er et bilde. Blått oppe er lasterampa. Rødt er nytthandlevogn parkeringsskur. Gult er audi Grønn er døra på butikken. Svart er nytt påbygg. Om lastebilen kom fra rampa og ned rundt butikken kan den jo ha vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Tipper også at det er lastebil som har gjort det der. Ikke uvanlig med sene leveringer, i hvertfall ikke nå før jul. Hun burde ta kontakt med kjøpmann og sjekke overvåkingsfilmen fra rampa hvis butikken har det. Uansett har butikken oversikt på om de fikk varelevering, og da kan man spore seg tilbake til sjåfør og lastebil og sjekke den for skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Jeg syns også skadene er så store og høyt oppe på bilen at jeg tenker lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Kan ikke du sende hu en melding på facebook da sjøbuse? Prøve å hjelpe dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Tenkte det. Men finner det ikke igjen på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Sendt deg navnet hennes nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Takk. Fant det. Kontaktet dama nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Det er veldig effektivt å skrelle poteter med drill og dassbørste! Helt kanon. Kjedelig med den innkassoen der... Men har du ikke hørt noen verdens ting før du fikk inkasso?Fikk noe som kan se ut som rekning, men siden vi allerede hadde betalt dette, så gikk jeg ut i fra at dette var kun for vise nøyaktig sum da den summen vi betalte reknet vi ut selv.Har etter den tydeligvis fått en purring eller 2 som jeg av en eller annen grunn ikke har fått med meg da jeg egentlig så meg ferdig med saken... Så får se hva som skjer, kontaktet Dancenter med en gang som sendte den snille mailen min videre til advokatfirmaet. Tyder på at ei/en vasker har fått litt ekstra peng i sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg