bcRichard Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Stemmer det...den har du vel ikke hatt skilt på i mange år....ikke hørte jeg noe mer om den alfaen vi snakket om ifjor heller? Nei privatsjåfør a du... bare fordi jeg er pakistaner?! Da får du heller invitere meg og kona med på fest så jeg har NOE å finne på her Har aldri hatt skilt på den, har bare blitt nedprioritert.. Har en Rallycrossbil som kreve MYE oppmerksomhet.. Nei det ble aldri no av den alfaen, har ikke prata med eieren siden jeg var å så på bilen. Men møter den titt og ofte når han er ute å kjører, tror det er en morsom bil Er akkurat kommet hjem fra bygdefest på borkenes, å siden du ikke var privatsjåfør måtte jeg si hade til en fin venninne som ville være med hjem. Siden vi ikke hadde plass i bilen..... Takk for det! Jeg skal ut hele romjulen, kom på byen så møtes vi der. Ta en røyk med en pakistaner, og en kebab etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Passerte en strømtom Nissan Leaf på E6 i stad. Den bilen har en rekkevidde på omtrent 8 mil i plussgrader, og i 19 minusgrader er det neppe noe å rope hurra for. Får håpe han hadde en god jakke mens han ventet på Viking, for jeg gidder ikke stoppe og hjelpe folk med elbiler. Farter rundt i elbil (i3) selv for tida. Det er noe dritt. Greit nok, det er en litt artig og absurd kjøreopplevelse til å begynne med, men etterhvert som en får brukt den litt, så blir man fort lei. Det å måtte kjøre uten varmeapparat og et egg mellom fot og gasspedal for å i det hele tatt komme seg hjem er ikke noe som tiltaler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Farter rundt i elbil (i3) selv for tida. Det er noe dritt. Greit nok, det er en litt artig og absurd kjøreopplevelse til å begynne med, men etterhvert som en får brukt den litt, så blir man fort lei. Det å måtte kjøre uten varmeapparat og et egg mellom fot og gasspedal for å i det hele tatt komme seg hjem er ikke noe som tiltaler meg. Vet, har kjørt i3 et lite stykke selv og scoret 0 på "vil ha" skalaen. Vil heller ikke ha Tesla, uansett hvor rask. Det skal være gir, motorlyd og turtall. BMWE39turbo og Dal-z reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Har aldri hatt skilt på den, har bare blitt nedprioritert.. Har en Rallycrossbil som kreve MYE oppmerksomhet.. Nei det ble aldri no av den alfaen, har ikke prata med eieren siden jeg var å så på bilen. Men møter den titt og ofte når han er ute å kjører, tror det er en morsom bil Er akkurat kommet hjem fra bygdefest på borkenes, å siden du ikke var privatsjåfør måtte jeg si hade til en fin venninne som ville være med hjem. Siden vi ikke hadde plass i bilen..... Takk for det! Jeg skal ut hele romjulen, kom på byen så møtes vi der. Ta en røyk med en pakistaner, og en kebab etterpå! haha ja skyld på meg at du ikke fikk med deg noen hjem skal se om vi tar en tur ut ikveld... ingen av oss er helt friske enda... også har det kommet masse snø... I dont like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Skulle du ikke finne isbjørn? Den liker snø ⛄ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Vet, har kjørt i3 et lite stykke selv og scoret 0 på "vil ha" skalaen. Vil heller ikke ha Tesla, uansett hvor rask. Det skal være gir, motorlyd og turtall. Du har skjønt det! Personlig, så har jeg mye mer tro på hybrid som erstatning for tradisjonelle biler enn jeg har på elbilen, men enn så lenge, så holder jeg meg til skikkelige biler. Kommer antakeligvis til å ende opp med en diesel-BMW av nyere årgang nå, skulle helst hatt bensin, men man kan ikke få absolutt alt en ønsker.. Diesel er forsåvidt helt ok i en bruksbil... Men ikke noe mer enn det. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Diesel med varmer er veldig ok men uten er det helt på trynet. Fyrer opp bilen nå ti min før jeg skal kjøre så er den isfri og 45/50 grader ganske fort med 20 minus. Uten varmer er man helt hjelpesløs i slike temparaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Det blir heldigvis aldri så kaldt her på kysten! Det er ikke noe varmer på den bilen jeg muligens ender opp med, hadde vært kjekt å ha, men overlever nok uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Gamle Benzen er ikke like drivstoffgjerrig som nymotens motorer. Oppnådde lett driftstemp på 88 grader i -27,5 igår. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Jeg har ingen dieselvarmer i E klassen, men den varmer som bare det selv med minus 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Sitter det ikke en Webasto i Merca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Jeg har ingen tilleggsvarmer på 525d'n, og den begynner å miste litt temp når det passerer 20 blå, om man cruiser på motorveien i sjette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Merkelig. Trodde alle nyere biler hadde noen form for tilleggsvarme. Purken frøs jo i hjel i Passatene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Den burde helt klart hatt det som standar ja, men så er den importert.. fare for at den funker bedre i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Så det bør en passe på ved import av diesel ja. Helt klart. Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg