Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på TV nå, og jeg må innrømme at den Tine reklamen har jeg vanskelig med å forstå budskapet på. Lurer på hvor mange som har gått over til Q-Meieriene pga av den teite Tine reklamen???

Skrevet
Sitter og ser på TV nå, og jeg må innrømme at den Tine reklamen har jeg vanskelig med å forstå budskapet på. Lurer på hvor mange som har gått over til Q-Meieriene pga av den teite Tine reklamen???

Jeg kutter ut Tine, for jeg er redd man skal begynne å snakke slik! Er det ikke Tine som også har de "Hverdagshistoriene", men naboene som snakker sammen. En "normal" og en slæskete mann som er kjepphøy?

Er så mye piss i reklamen om dagen så lurer på hvem faen som skriver manuset. Skremt!

Skrevet

Har nettop utenkt en genial idee etter og ha fundert litt i den nye opprettede tauekrok tråden på forumet.

..Når en bil står fast i grøfta etc tar man simpelthent tauebilen og setter med siden mot bilen som skal dras opp, fester så slepetauet til mellomakselen på tauebilen og løfter bilen i rævva så bakhjulene er av bakken.

Så er det bare og gasse på så har man en home-made-bilvinsj, right? :D

...Om tauebilen er kjørbar etterpå er vell en annen sak xD

Skrevet

Tilbake etter en forferdelig kjedelig kjøretur med henger opp til Trondheim for å hente en E34 525 med en Opel Vectra 1.8A. Morsomt å ligge i 30 km/t i oppoverbakker, og en temperaturmåler som ligger konstant på 95+ grader når den møter motgang. Takk gud for en venn som virkelig kan å planlegge en tur, og ikke minst følge anvisningene til GPSen som faktisk viste rett vei for en gangs skyld. /sarcasm end. God natt.

Skrevet
Har nettop utenkt en genial idee etter og ha fundert litt i den nye opprettede tauekrok tråden på forumet.

..Når en bil står fast i grøfta etc tar man simpelthent tauebilen og setter med siden mot bilen som skal dras opp, fester så slepetauet til mellomakselen på tauebilen og løfter bilen i rævva så bakhjulene er av bakken.

Så er det bare og gasse på så har man en home-made-bilvinsj, right? :D

...Om tauebilen er kjørbar etterpå er vell en annen sak xD

Haha :lol:

Tror jeg ville prøvd traversen først :P

Skrevet

Det var en kar oppe på gulset (skien) som hadde sånne baklykter på bilen ifjor..kan hende han har den fortsatt..men hele bilen er...ja.. :P

Edit:

Og meg med et lite spørsmål?

Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm, sjekka det nettopp.

Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må betale mer da?

For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/

Om jeg stikker ned igjen, da hadde det kanskje vært en idé å ta av tåkelysene, splitterne, og folien på lyktene da?..igjen.. -.-

Skrevet

Og meg med et lite spørsmål?

Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm, sjekka det nettopp.

Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må betale mer da?

For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/

Godkjente du senken rett etter montering? Isåfall så har sikkert fjørene "satt seg" nå. Tar jo gjerne en stund før de synker til den høyden de skal ha...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...