Mexos Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Er litt satt ut akkurat nå jeg pga. denne artikkelen: http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 654133.ece Jeg sto på kanten der den fremste bilen står og pissa på lørdagskvelden. Hadde aldri trodd at det lå en død person få meter unna ute i vannet :S
Dirty Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Åi såpass! ble helt satt ut av denne jeg! stakkar fyr http://www.vgtv.no/#!id=41864
fish Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Sitter og ser på TV nå, og jeg må innrømme at den Tine reklamen har jeg vanskelig med å forstå budskapet på. Lurer på hvor mange som har gått over til Q-Meieriene pga av den teite Tine reklamen???
Jordfræsar Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Sitter og ser på TV nå, og jeg må innrømme at den Tine reklamen har jeg vanskelig med å forstå budskapet på. Lurer på hvor mange som har gått over til Q-Meieriene pga av den teite Tine reklamen??? Jeg kutter ut Tine, for jeg er redd man skal begynne å snakke slik! Er det ikke Tine som også har de "Hverdagshistoriene", men naboene som snakker sammen. En "normal" og en slæskete mann som er kjepphøy? Er så mye piss i reklamen om dagen så lurer på hvem faen som skriver manuset. Skremt!
noekult Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Reisebrev fra turen min påbegynt: viewtopic.php?f=9&t=194879 Fyller på mer etterhvert. Følg gjerne med.
Zibiri Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Har nettop utenkt en genial idee etter og ha fundert litt i den nye opprettede tauekrok tråden på forumet. ..Når en bil står fast i grøfta etc tar man simpelthent tauebilen og setter med siden mot bilen som skal dras opp, fester så slepetauet til mellomakselen på tauebilen og løfter bilen i rævva så bakhjulene er av bakken. Så er det bare og gasse på så har man en home-made-bilvinsj, right? ...Om tauebilen er kjørbar etterpå er vell en annen sak xD
Kjexx Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Reisebrev fra turen min påbegynt:viewtopic.php?f=9&t=194879 Fyller på mer etterhvert. Følg gjerne med. Høres ut som en fin tur. Følger med.
Kjexx Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29338741 Grusomme baklykter..
winchester Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Tilbake etter en forferdelig kjedelig kjøretur med henger opp til Trondheim for å hente en E34 525 med en Opel Vectra 1.8A. Morsomt å ligge i 30 km/t i oppoverbakker, og en temperaturmåler som ligger konstant på 95+ grader når den møter motgang. Takk gud for en venn som virkelig kan å planlegge en tur, og ikke minst følge anvisningene til GPSen som faktisk viste rett vei for en gangs skyld. /sarcasm end. God natt.
ThorU Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Har nettop utenkt en genial idee etter og ha fundert litt i den nye opprettede tauekrok tråden på forumet...Når en bil står fast i grøfta etc tar man simpelthent tauebilen og setter med siden mot bilen som skal dras opp, fester så slepetauet til mellomakselen på tauebilen og løfter bilen i rævva så bakhjulene er av bakken. Så er det bare og gasse på så har man en home-made-bilvinsj, right? ...Om tauebilen er kjørbar etterpå er vell en annen sak xD Haha Tror jeg ville prøvd traversen først
wicky124 Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Hvordan kan man handle for 30tusen på ikea?! og hvilken taue-krok tråd snakkes det om?
bmwnissen99 Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 32000 la jeg igjen på Ikea i dag.......... La igjen 121000 sist gang jeg var der,farlige greier hva faen? syntes jeg brukte mye der da jeg handla for 7 lapper
bmwnissen99 Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29338741Grusomme baklykter.. Heldigvis lenge siden jeg har sett noe sånt påmontert på bil nå
Erik89 Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Det var en kar oppe på gulset (skien) som hadde sånne baklykter på bilen ifjor..kan hende han har den fortsatt..men hele bilen er...ja.. Edit: Og meg med et lite spørsmål?Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm, sjekka det nettopp. Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må betale mer da? For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/ Om jeg stikker ned igjen, da hadde det kanskje vært en idé å ta av tåkelysene, splitterne, og folien på lyktene da?..igjen.. -.-
S.Arnesen Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 Og meg med et lite spørsmål? Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm, sjekka det nettopp. Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må betale mer da? For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/ Godkjente du senken rett etter montering? Isåfall så har sikkert fjørene "satt seg" nå. Tar jo gjerne en stund før de synker til den høyden de skal ha...
Anbefalte innlegg