Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Liker generelt ikke Harley, men den typen der er tøff 8) Hvor bredt er bakdekket? Stussa litt på at de leverer slikt på en 1200ccm!

Ja syntes de er litt kule;-) Jobber for H-D så jeg måtte nesten gi etter for presset..

Er ikke så bredt bakdekk, 150mm som de andre Sportsterne, er 130mm fordekk så det er ganske bredt! Digger bobber-looken.. Skal prøve å holde den litt slik, uten for mye bling!

Monterte Stage1 før jeg tok den med meg.. (Vance & Hines Shortshots eksos, Screamin Eagle luftfilter og Screamin Eagle SuperTuner Pro).. Jeg driver med benkkjøring nesten hver dag, så det skal bli gøy å endelig få eksperimentert litt med sin egen sykkel :)

Bakdekk? Spottet denne for ett par uker siden.. :-)

6t6ox21kjz8p91p2adgc.jpg

2e7bagb9o9cyuklgrwo3.jpg

Skrevet

Svigerfar fyller 60 år i morgen og har kjøpt ei fiskestang i gave. Gaven brukte jeg ett par timer på å pakke inn. Denne tror jeg ikke han gjetter hva er, og jeg tror han skal få bryne seg med å pakke ut denne gaven.

Først laget jeg en ramme av lister av sponplate, hjørnene er både limt, stiftet og skrudd.

nvvzj5b5zzbvhbotpaia.jpg

Deretter skjærte jeg ut en papplate som jeg stiftet fast i rammen.

b0jdct8oa91761dbanv2.jpg

La inn "støtter" til stanga så den ikke ligger løst i esken.

fon2mp1gfc9007h8wz6w.jpg

Nesten ferdig, så tykk er den.

1tvpcdt5j8110txh27lx.jpg

Nesten ferdig, legg merke til plastbåndene rundt esken. De er der for at ikke stiftene fra stiftemaskinen skal skytes gjennom pappen. Nå er esken "hermetisk" lukket, lik på begge sider, ingen åpning. :-)

Nå gjenstår det bare litt gavepapir.

t6rw8yxljrwa975hgiyt.jpg

Blir litt vemodig når gaven er pakket ut, for esken/embalasjen går rett i søpla etterpå..

Skrevet
Hahaha, skal ikke gi han en leatherman først da? ;p

Takk, der fikk jeg en idé. :-) Jeg tar med leatherman'en og sier at han må ta ut stiftene for å åpne esken. Tenkte at bare kunne skjære/rive litt i pappen, men han skal jaggu få lov til å stå der og dra ut masse stifter først. Hahaha!!! Takk, takk Erik. :lol:

Skrevet
Hehe... good job fish :) Han blir nok veldig fornøyd! "Nå skal dere vel ut å fishe". ha ha ha (baram-pish, rimshot).

Hehe.. Joda fræsarn, blir nok til det. Han har ei hytte i nærområdet, så da blir det ofte fisketurer. Fisker fra båt med konvoi. Går stort sett i ørret da.

Skrevet
Liker generelt ikke Harley, men den typen der er tøff 8) Hvor bredt er bakdekket? Stussa litt på at de leverer slikt på en 1200ccm!

Ja syntes de er litt kule;-) Jobber for H-D så jeg måtte nesten gi etter for presset..

Er ikke så bredt bakdekk, 150mm som de andre Sportsterne, er 130mm fordekk så det er ganske bredt! Digger bobber-looken.. Skal prøve å holde den litt slik, uten for mye bling!

Monterte Stage1 før jeg tok den med meg.. (Vance & Hines Shortshots eksos, Screamin Eagle luftfilter og Screamin Eagle SuperTuner Pro).. Jeg driver med benkkjøring nesten hver dag, så det skal bli gøy å endelig få eksperimentert litt med sin egen sykkel :)

Bakdekk? Spottet denne for ett par uker siden.. :-)

6t6ox21kjz8p91p2adgc.jpg

2e7bagb9o9cyuklgrwo3.jpg

hehe...sikkert god å kjøre :lol: Men kult med litt custom!

Ang lyd så har jeg byttet ut den orginale innmaten i pottene med noen med mer demping som jeg har kuttet og sveist slik at de passet i de korte pottene mine.. Med org lyddemper så er lyden alt for høy og har en veldig "raspete" tone.. Mens nå er den mye lavere og mer "hul".. :) Lyden som kjennetegner H-D kommer forøvrig av at begge rådene er festet til samme veivtapp, slik at den tenner først på en sylinder, så tenner den neste etter 315grader(360grader - 45 som er vinkelen mellom sylindrene), mens det så blir en pause på 405grader :)

Skrevet

Roger skal ut i porsgrunn i kveld! Dere andre fra Bimmers som er i nærheten ringer meg på tlf 99283073 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...