Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hvor har dere hus?

I en liten by som heter Cotignac.. http://maps.google.no/maps?hl=no&q=coti ... 34589&z=10. Byen ligger på foten av Alpene og har en utrolig fin utsikt over et typisk Provencelandskap. Det fine med selve Cotignac er at byen er nogenlunde i original stand (dvs. fra middelalderen) og er relativt velstående (viktig i Frankrike). Selve området ligger beskyttet for Mistralen (kraftige vinder fra Middelhavet) og høyt nok til at fuktigheten ved kysten ikke er en plage. Helt perfekt i min verden... :)

haavard: Spotify... 320 kbps er genialt... 8)

Hvor langt unna sjøen er det, par timer? merket dere til noe av uværet i sommer byen draguignan ble jo hardt rammet. var noen dødsfall også mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker veldig bra og streame musikk med 3G mens man kjører!

Evt å laste de ned og spille i offline mode. Jeg gjør dette hver dag på jobben. Stter telefonen på FM sender og spiller av via radioen i gravemaskinen. Genialt..

Og 316, ja du kan få Wimp på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet til bilnøkkelen er mest sannsynligvis tomt. Noen som veit hva slags batteri det kan være og om nøkkelen må kodes om etter batteribytte? Bilen det gjelder er en -98 E36.

er vel samme som på min 98 E39, det er bare å åpne nøkkel og bytte batteri, det skal være sånne flate som ser ut som en 50 øring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt unna sjøen er det, par timer? merket dere til noe av uværet i sommer byen draguignan ble jo hardt rammet. var noen dødsfall også mener jeg

Hutigste vei til sjøen er til Hyères som er ok, men relativt lokalt (stort sett bare franskmenn). Skal vi bade i Middelhavet drar vi til Le Lavandou... midt mellom Hyères og Saint Tropez. Kjører vi direkte via småveiene og motorveien bruker vi ca. 1,5 timer til St. Trop.

Det er sjelden at det virkelig blåser mye i Cotignac. Området ligger beskyttet for Middelhavet og er egentlig i likhet med f.eks Grasse mer preget av Alpene. Det ligger sne i området om vinteren og selv om sommeren kan det være relativt kjølig om natten. Dagtemperaturene ligger imidlertid stort sett mellom 30-40 varmegrader om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er det førpremiere på nye F30 her på bruket :D har allerede sett den da,men den er feit å se på :D

hva vil dette si?

At dere får se offisielle bilder?

Har du noe mer info? Eventuelt når den vil bli lansert i Norge?

da var den avduket.. en 640i med 320 hk.. lansering er 26 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier du å ikke stole på en bil som du selv har kjørt 260 000km med? Da har du jo full kontroll på alle servicer og svakheter. Bilene tåler nok en del mer km enn man får inntrykk av på finn.no hvor ingen bmwer har passert 300k.

Etter hva jeg har lest, har jo bilen gått uten ett feilslag så langt. ;)

Det er riktig at vi har har hatt bilen siden den var mer eller mindre ny og jeg er også helt enig i at dagens biler med skikkelig service kan kjøres svært langt uten problemer. Vår bil kjører 100% som den skal, men den har et par svakheter som jeg etterhvert bør være oppmerksom på. Dynamoen, vannpumpen og radiatoren er originale deler. Det er også batteriet, men det blir skiftet før påske (da skal vi på ferie til Norge). Alle 4 hjullagere er originale... og det er også høytrykkpumpen. Slike ting er nok smart å være oppmerksom på, men ellers er bilen absolutt klar for en 2000 Km tur sydover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er det førpremiere på nye F30 her på bruket :D har allerede sett den da,men den er feit å se på :D

hva vil dette si?

At dere får se offisielle bilder?

Har du noe mer info? Eventuelt når den vil bli lansert i Norge?

da var den avduket.. en 640i med 320 hk.. lansering er 26 mars :)

Dette er ikke F30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...