[space] Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 http://www.morgan3wheeler.co.uk/home.html Tøff sak!
spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Kjexx, det er nok ikke dama hans nei, hvis det var tilfellet at hun der var nevenyttig og kunne skrudd, så hadde hun vært hjertelig velkommen Punkt 1 på lista - CHECKED
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Kjexx, det er nok ikke dama hans nei, hvis det var tilfellet at hun der var nevenyttig og kunne skrudd, så hadde hun vært hjertelig velkommen Punkt 1 på lista - CHECKED Hehe, jeg tenkte meg det.
wicky124 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 nei var ikke dama mi nei! ja skal ta med damen så hun kan skru
bingo Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 noen som trenger motor? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29442610
Bradbury Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Utrolig irriterende at jeg omsider har fått fast parkeringsplass i borettslaget men rett under et svært jævla tre. Etter tre dager under dette treet ser bilen min ut som om den har stått der i tre år. Det er et seigt ruglete lag over hele bilen. Fristende å vaske den, men det er fullstendig bortkastet. I hvert fall til jeg har fått kjøpt en presenning. Og hvis jeg kjøper presenning, kommer jeg til å gidde å sette den på hver gang jeg parkerer bilen? Hvis jeg må skru av den lange kjipe antennen hver gang, så spørs det...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Utrolig irriterende at jeg omsider har fått fast parkeringsplass i borettslaget men rett under et svært jævla tre. Etter tre dager under dette treet ser bilen min ut som om den har stått der i tre år. Det er et seigt ruglete lag over hele bilen. Fristende å vaske den, men det er fullstendig bortkastet. I hvert fall til jeg har fått kjøpt en presenning. Og hvis jeg kjøper presenning, kommer jeg til å gidde å sette den på hver gang jeg parkerer bilen? Hvis jeg må skru av den lange kjipe antennen hver gang, så spørs det... Hvor bor du? Kan sikkert starte opp saga jeg.
Bradbury Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Haha, jeg tenkte tanken, men treet er vel over 20 meter høyt. Det frister å snike seg ut en natt og ta den grenen som henger nærmest bilen, men det utgjør neppe all verden. Jeg stikker opp på Biltema nå for å se om de har presenning som kan tres over bilen uten å ta av antennen.
ingard Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Haha, jeg tenkte tanken, men treet er vel over 20 meter høyt. Det frister å snike seg ut en natt og ta den grenen som henger nærmest bilen, men det utgjør neppe all verden. Jeg stikker opp på Biltema nå for å se om de har presenning som kan tres over bilen uten å ta av antennen. Ville vært ekstremt forsiktig med det. Et eneste sandkorn er nok til at vinden voldtar bilen din.
///Magnusrc Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Er ute etter utetempføler til e36. Finner bare på koed men ikke på gs Noen som veit?
Anbefalte innlegg