Bradbury Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Pip, pip, pip.....pip pip pip. Fryktelig irriterende når man navigerer gjennom menyer og lignende. Litt som når gamlinger trykker på mobiltelefonene sine med tastetoner på maks volum. Hva mente du med spionbilder egentlig? Den lyden et kamera lager når man tar bilder, den kommer enten fra lukkeren, eller fra speilet som vippes opp på et speilreflekskamera. Dette er ikke noe man kan slå av. Det finnes kanskje kameraer som lager en falsk utløserlyd som kommer ut av høyttaleren, men dette er bare trist. Mer trist en gamlinger med tastetoner på telefonene sine.
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skal ikke ha macgyver sveis nei, det er ca det jeg har Men han på ringen der, wtf?? Ble jo provosert av å se på .. God morgen til folket. Deilig å starte 9 når jeg våknet 7 Jeg er jævlig trøtt vertfall. Hater formiddags skift.
Kjexx Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Sånn, da er vi på rett spor igjen med sure e30'r? hehe Håper jentene ikke går slik som de står! Da blir jeg bekymra. Er det DET du tenker på? huff, nå blir JEG bekymra De kunne stått sånn uten klær hele dagen hjemme hos meg.
DannyRS Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 På torsdag skal jeg hilse på vegvesenet, se om jeg får skrevet inn felgene i vognkortet.. Har for lav LI på dekka... håpe de er litt blinde. Blir vel mest opptatt av en bunke papirer og forskjellig bredde fremme og bak.
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skal ha ned girkassa på en e28 525, er det vanskelig? Neida, de øverste skruene på kassa er litt kjipe pga plass, men ellers er det rein skuring.
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Greit at jeg ikke har passert 30, men er ikke 14 år og tar bilder i speilet fortsatt Trives bedre bak kameraet enn foran.. Men om det blir nok mas, så får vi se hva vi får til da vettu
Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skal ha ned girkassa på en e28 525, er det vanskelig? Neida, de øverste skruene på kassa er litt kjipe pga plass, men ellers er det rein skuring. Løsner ikke Gir opp... Får ikke ned bunnpanna heller Løsna alle skruene rundt og de 4 som er på den kossen bak panna og forran kassa.. Løsner bare i front -.-
Jørgen Lie Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Greit at jeg ikke har passert 30, men er ikke 14 år og tar bilder i speilet fortsatt Trives bedre bak kameraet enn foran.. Men om det blir nok mas, så får vi se hva vi får til da vettu Dropper du trutmunnen blir du raskt godt over 20 !! Da hjelper d jo på? Er jo nesten slik at du MÅÅ vise oss det, iom at det kom så mange gode forslag i går Tenk om det viser seg at du gikk for en av de alternativene, så får ikke vi ta del i det
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Det ble Ronaldo-klippen Jørgen: Hvis jeg kliner til med en skikkelig trute-munn, så er det kanskje noen jenter her på forumet som lusker i sjul som er 14-15 som drømmer om bmw, kanskje de sjekker meg opp?
Anbefalte innlegg