Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oppgraderte hastigheten på nettet mitt nå til 300/300mbit, for så å finne ut at laptoppen bare har 100mbit nettverkskort  :stupid:

Sååå, da får man vel bestille ny pc for å få utnytta linja maks! Hva en enkelt person skal med så kjapp linje? Det er ikke lett å si....

Endret av Eksos
Skrevet

Oppgraderte hastigheten på nettet mitt nå til 300/300mbit, for så å finne ut at laptoppen bare har 100mbit nettverkskort :stupid:

Sååå, da får man vel bestille ny pc for å få utnytta linja maks! Hva en enkelt person skal med så kjapp linje? Det er ikke lett å si....

Skal du opprette server eller noe? O.o for det var da sinnsykt til båndbredde.
Skrevet

Haha, nei, bare til hjemmebruk! Laster egentlig ikke ned stort heller, og streaming klarte jeg egentlig fint med 75/75-linja som jeg hadde før :P

Men kjekt med kjapt nett vel? Si jeg har besøk av 80-90 kompiser samtidig, og alle skal oppdatere facebook?

Skrevet

Jeg vil påstå kostnaden er en god grunn til å ikke oppgradere. :)

Har mulighet for det samme selv, men klarer meg fint med den minste linjen, selv med endel nedlastning og det at alt av TV-titting går via nett.

Skrevet

For min del blir det bare 20 kr ekstra per mnd, så vil ikke anse det som noen voldsom merkostnad akkurat

Skrevet

Jeg sparer 100kr, fordi jeg kutta ut Cmore pakken jeg aldri så på :) 899,- for 300/300 linje, og Altibox basis m/pvr, temmelig fair pris!

Men klart, om du ikke bryr deg stort om tv-delen, er det nok vanskeligere å rettferdiggjøre prishoppet opp til den kampanjeprisen :)

Skrevet

Det var jo forsåvidt en grei nok pris det. :)

Kunne gjerne vurdert det selv, men det tilbudet har ikke vi dessverre.

Skrevet

De driver vel å oppgraderer basestasjonene rundtom i landet nå, vil tro det fleste får tilbudet etterhvert som området er klart for slike hastigheter :) 

Fikk også tilbud om 500/500, inkl Altibox basis, pvr og ip-telefoni, men ip-telefon har jeg null bruk for, så følte ikke de 200mbit'ene var verdt hundrelappen ekstra i måneden. 200mbit ekstra er naturligvis mye, men til mitt bruk er nok den merkostnaden unødvendig, merker nok minimal forskjell med mindre man laster ned enormt med filer! 

Skrevet

25 ned holder og i massevis for min del. Har 40/40 nå da (leier bare) , men det er noe jævlig ustabil altibox ruter her.

Kun på ps4n jeg laster ned store filer, å PSN er jo så elendig, så får bare maks 2mb uansett.

(irriterende på 50gb fil når man har linje til nesten 5mb)

Skrevet (endret)

Hallo dere får ikke lov å klage...

Vi har mast på nextgentel lenge og har nå "endelig" fått oppgradert nettet fra 3/0.1 til 5/0.25 nett.. Kjekt å bo litt utenfor sivilisasjonen. Det er snakk om 3 min kjøring til nærmeste hus med fiber, men her hos oss kommer det ikke før om ca 5-7 år.

Endret av Julian
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...