asv Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Whoooooooooooooooo! Det er faktisk sol ute! den har vi ikke sett snurten av på laaaang tid! (grunnen til at jeg sitter inne nå er fordi jeg er hjemme å spiser frokost.. skal snart ut i sola igjen )
316 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Møkkavær her still. Så jeg tok en tur til Sams Solarium, der var det godvær Må forberede kroppen på litt sol før Aya Napa. Sliter med ekstrem soleksem
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Bare jeg som aldri har vært på Gatebil? Jeg hater konseptet... 90% av gangene noen forteller meg at de skal dit, er det fordi de skal feste. I sted også, ei venninne bare "Jeg skal på Gatebil på fredag og kommer tilbake på søndag!" og jeg spurte når hun ble interessert i bil. "Skal i grunn dit for å feste." FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU Jeg ble enten for gammel for fort eller så er jeg for purist til å støtte bilarrangementer der en god del av fokuset er fyll, der man ikke betyr mye om man ikke har dødsfeit bil eller der de er ute etter å flå en for penger... Er jeg kjip?
wicky124 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 er igrunn enig med deg...ser ikke poenget med å dra og feste på gatebil...er vel bare gutter der, blandet med feite stygger jenter?!
oddis Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg syns du skal dra på Gatebil, og få tilbakevist disse oppfatningene. Begynn å heng med folk som er der med biler, så får konseptet helt nye dimensjoner. Til slutt kan du ikke la være Dette med fest og bil har blitt mer og mer adskilt de siste 5 årene. Det legges opp til full party for de som vil feste, og fullt show for de som vil titte på bilkjøring.
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg syns du skal dra på Gatebil, og få tilbakevist disse oppfatningene. Begynn å heng med folk som er der med biler, så får konseptet helt nye dimensjoner. Til slutt kan du ikke la være Dette med fest og bil har blitt mer og mer adskilt de siste 5 årene. Det legges opp til full party for de som vil feste, og fullt show for de som vil titte på bilkjøring. Godt å høre, får kanskje prøve det en eller annen dag.
Fredrik Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Bare jeg som aldri har vært på Gatebil? Jeg hater konseptet... 90% av gangene noen forteller meg at de skal dit, er det fordi de skal feste. I sted også, ei venninne bare "Jeg skal på Gatebil på fredag og kommer tilbake på søndag!" og jeg spurte når hun ble interessert i bil. "Skal i grunn dit for å feste." FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUJeg ble enten for gammel for fort eller så er jeg for purist til å støtte bilarrangementer der en god del av fokuset er fyll, der man ikke betyr mye om man ikke har dødsfeit bil eller der de er ute etter å flå en for penger... Er jeg kjip? Kanskje, men da er jeg også kjip. På den annen side er jeg nok for gammel til slikt tullball... og har egentlig alltid vært det. Jeg liker ikke bilinteresse på det planet. Det blir for mye show off og for lite skikkelig kjøring. Jeg kjørte nesten 200000 Km med mine fire Porscher i løpet av fem år (ca. 40000 Km årlig). Skikkelige biler skal kjøres... ikke burnes og herjes med...
noekult Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hvordan folk bruker bilene bryr jeg meg ikke for mye om med mindre det er en bil som er sjelden (da bør den tas vare på). Men jeg har litt problemer med at de setter opp jenteshow for å tiltrekke penger.. eh, mannfolk Hvordan er med salgsstand o.l. der da? Tror det hadde vært noe for min evig forsinkede sjappe?
NBCustom Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Eneste jeg har i mot gatebil er fyllebråk og hærverk på biler. Det blir mye fyll og damer og nye bekjentskaper, jeg klager ikke:) Møtte også kjentfolk fra videregående. Utrolig moro med mange bilinteresserte på samme sted, i så pass stor dimensjon, jeg storkosa meg, men det har vært tamt i forhold til i 2007, det var helt sykt rått! MASSE folk og bra vær
Østgaard Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Bare jeg som aldri har vært på Gatebil? Jeg hater konseptet... 90% av gangene noen forteller meg at de skal dit, er det fordi de skal feste. I sted også, ei venninne bare "Jeg skal på Gatebil på fredag og kommer tilbake på søndag!" og jeg spurte når hun ble interessert i bil. "Skal i grunn dit for å feste." FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUJeg ble enten for gammel for fort eller så er jeg for purist til å støtte bilarrangementer der en god del av fokuset er fyll, der man ikke betyr mye om man ikke har dødsfeit bil eller der de er ute etter å flå en for penger... Er jeg kjip? Jeg helder har ikke vert der enda, trur det blir ganske bra der til helga. Men blir helder en tur til power big meet västerås
NBCustom Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Power big meet tar helt av, der er det mye gromme amerikanere! Er vel rundt 10.000 amerikanske biler noen av årene der?!
Østgaard Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Power big meet tar helt av, der er det mye gromme amerikanere! Er vel rundt 10.000 amerikanske biler noen av årene der?! ja var vell 11.000 innom på lørdagen ifjor, største treffet i verden av sitt slag om jeg har forstått det rett.
Anbefalte innlegg