Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.dagbladet.no/2011/07/08/nyheter/smugling/toll/17221774/

Nytt bad-ass kommunist overvåknings utstyr inntar tollvesnet.

:o

Alt dette nye overvåkningspisset rundt om minner meg en god del om ringenes herre, hvor det "øyet" følger alles bevegelser osv til enhver tid...

Eller for oss som er litt eldre, George Orwells roman "1984".

Edit: du er jaggu for kjapp for meg Fredrik :lol:

Skrevet
http://www.dagbladet.no/2011/07/08/nyheter/smugling/toll/17221774/

Nytt bad-ass kommunist overvåknings utstyr inntar tollvesnet.

:o

Alt dette nye overvåkningspisset rundt om minner meg en god del om ringenes herre, hvor det "øyet" følger alles bevegelser osv til enhver tid...

Eller for oss som er litt eldre, George Orwells roman "1984".

Edit: du er jaggu for kjapp for meg Fredrik :lol:

Hehehe... to sjeler samme tanke... 8)

Skrevet
Jeg leste den faktisk som 12-13 åring, skremmende lesning for en ung og naiv sjel.

Det gjorde jeg også og sammen med filmen "Christiane F" og David Bowies monotone "Heroes" i originalutgave kombinert med kjønnsløs og upersonlig Berlin/Østberlin... Stasi, jernteppet, kommunisme... så jeg fanden på flatmark... 8-[

Skrevet
Håper dere starter Bimmers gamlehjem med verksted og bingo!

Pøøøh... litt kulturell bør man være. George Orwell´s "1984" hører til blandt de store klassikerne... :)

Skrevet

Flatmark er jo her oppe det, men har til gode å se fanden der ;)

Kjenner jeg er glad jeg vokste opp med kritisk tankegang, noe jeg tror skyldes akkurat det at jeg leste mye om samfunn, religion og historie som ung.

Jeg valgte bevisst å lese historiene fra mer enn en side, er jo det man lærer av, ikke av å låse seg til den ene parten.

Tar du jobb som pleier på gamlehjemmet da snøfræsen? :lol:

Skrevet
Helt enig plenklippærn :) noen snille babes som kan vaske oss må vi da ha :)

Hehehe... hvordan sikrer vi oss at det kun blir snille babes som kommer til å pleie oss når vi blir gamle? Jeg dropper gjerne en spansk pensjonisttilværelse mot snille babes. Har FrP noe slikt på programmet?... :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...