asv Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Det verste med å vere i serviceyrker er kundene. Hadde det ikke vert for de så hadde det vert ganske bra jobber Jeg jobber på europris, en lavpris kjede. Det virker på kundene som at de tror de kan behandle oss personalet som dritt, bare fordi vi selger billige ting... Får så mye usakelig dritt slengt i trynet at av og til er det tett på at jeg eksploderer.. En annen ting jeg merker er at det er utrolig mange folk som er så lite intelligente at det gjør vondt å se på. De skal vere tøffe å komme med bemerkninger å formulere seg skikkelig når de mener at vi har gjort noe feil.. det høres som regel helt tilbakestående ut, mens vi må bare stå der å nikke og være enige, og beklage på det sterkeste... Sånn forresten, når vi er inne på temaet, hvor mye dritt skal man burde måtte ta imot? Jeg prøver alltid å være serviceinnstilt og hjelpsom, og gjør alt for at kunden skal være fornøyd... og om jeg høflig forklarer til kunden at de har misforstått noe, så er ting missvisende og de skal snakke med sjefen eller skrive i avisa om det... Til tider så har jeg lyst til å be kunder forlate butikken fordi de oppfører seg upassende og sjenerer andre kunder, men dette hadde vel ikke gjort ting noe bedre..
ingard Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 ^^ Jeg har jobbet litt i butikk om somrene, og skjønner hva du mener. Bare hev deg over det og eventuelt beklag hvis det er det kunder er ute etter. Det kan i de fleste tilfeller overraske kunden og jeg antar de fleste tenker senere at det oppførte seg som idioter. Jeg kan ikke anbefale å svare tilbake med samme mynt. Det funker aldri. Du må bare finne en måte å ikke bry deg. Funker best har jeg erfart Og det er kunder som står og kjefter som virker som en idiot foran de andre kunden hvis du er hyggelig og prøver å ordne opp.
joachim sørlie Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 fredrik her vi er er veien veldig små og smale, vannskelig og kjøre rundt her, og hva er vits med bompenger når det er 0,6 euro?? lagde masse kaos jo! og det er faktsik mye råe biler her, men MYE "dritt" i forhold også.. og vi leier et hus i en uke og kan bare si det er en meget stiv pris per uke.. dopapiret er til og med rosa.. og bare området på tomta er sykt, vilt er det! tror jeg kanskje skal på ferrari museumet også..
316 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 viewtopic.php?f=6&t=195725 Hmm hmm hmm, bilder av deres biler og jenter nå gutter !
wicky124 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Da går snart turen til Vestby koste du deg i køen mot vestby?
bcRichard Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Det verste med å vere i serviceyrker er kundene. Hadde det ikke vert for de så hadde det vert ganske bra jobber Jeg jobber på europris, en lavpris kjede. Det virker på kundene som at de tror de kan behandle oss personalet som dritt, bare fordi vi selger billige ting... Får så mye usakelig dritt slengt i trynet at av og til er det tett på at jeg eksploderer.. En annen ting jeg merker er at det er utrolig mange folk som er så lite intelligente at det gjør vondt å se på. De skal vere tøffe å komme med bemerkninger å formulere seg skikkelig når de mener at vi har gjort noe feil.. det høres som regel helt tilbakestående ut, mens vi må bare stå der å nikke og være enige, og beklage på det sterkeste... Sånn forresten, når vi er inne på temaet, hvor mye dritt skal man burde måtte ta imot? Jeg prøver alltid å være serviceinnstilt og hjelpsom, og gjør alt for at kunden skal være fornøyd... og om jeg høflig forklarer til kunden at de har misforstått noe, så er ting missvisende og de skal snakke med sjefen eller skrive i avisa om det... Til tider så har jeg lyst til å be kunder forlate butikken fordi de oppfører seg upassende og sjenerer andre kunder, men dette hadde vel ikke gjort ting noe bedre.. Har jobbet og jobber enda i serviceyrke i helgene. Det kan ødelegge en hel dag hvis en kunde er frekk eller grinete. Men hvis kunden er blid og hyggelig er det koselig å være i serviceyrket. Så service er definitivt ikke noe for meg. Jeg jobber nå som mekaniker hvor jeg trives mye bedre der jeg møtes samme menneskene hver dag.
wicky124 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 På gatebil idag fikk jeg tilslengt 4 kommentarer "mafia"....haha
fish Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 På gatebil idag fikk jeg tilslengt 4 kommentarer "mafia"....haha Det var 1 "kommentar". Hva var de 3 andre?
noekult Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Gratulerer BMW http://auto-racing.speedtv.com/article/ ... rock-park/ Dere driver med mye piss når det gjelder personbiler i dag (X6, X1, 5 GT), men dere kan fortsatt motorsport
[space] Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Porsche 928 S4/GT/GTS... en oppnåelig legende... lyden er fantastisk... En del rått når en ser "related" videoene. Bl.a. denne:
Jordfræsar Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 På gatebil idag fikk jeg tilslengt 4 kommentarer "mafia"....haha De var vel sjalu på håret ditt
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Det verste med å vere i serviceyrker er kundene. Hadde det ikke vert for de så hadde det vert ganske bra jobber Jeg jobber på europris, en lavpris kjede. Det virker på kundene som at de tror de kan behandle oss personalet som dritt, bare fordi vi selger billige ting... Får så mye usakelig dritt slengt i trynet at av og til er det tett på at jeg eksploderer.. En annen ting jeg merker er at det er utrolig mange folk som er så lite intelligente at det gjør vondt å se på. De skal vere tøffe å komme med bemerkninger å formulere seg skikkelig når de mener at vi har gjort noe feil.. det høres som regel helt tilbakestående ut, mens vi må bare stå der å nikke og være enige, og beklage på det sterkeste... Sånn forresten, når vi er inne på temaet, hvor mye dritt skal man burde måtte ta imot? Jeg prøver alltid å være serviceinnstilt og hjelpsom, og gjør alt for at kunden skal være fornøyd... og om jeg høflig forklarer til kunden at de har misforstått noe, så er ting missvisende og de skal snakke med sjefen eller skrive i avisa om det... Til tider så har jeg lyst til å be kunder forlate butikken fordi de oppfører seg upassende og sjenerer andre kunder, men dette hadde vel ikke gjort ting noe bedre.. Har jobbet og jobber enda i serviceyrke i helgene. Det kan ødelegge en hel dag hvis en kunde er frekk eller grinete. Men hvis kunden er blid og hyggelig er det koselig å være i serviceyrket. Så service er definitivt ikke noe for meg. Jeg jobber nå som mekaniker hvor jeg trives mye bedre der jeg møtes samme menneskene hver dag. Ingen vet bedre enn kunden hvordan DU skal gjøre jobben din, sånn er det dessverre bare..
Jordfræsar Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Beste er jo å handle av en betjening hvor du har mer kunnskap enn dem selv!
Anbefalte innlegg