Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff! Fettern min krasja kraftig i går kveld, heldigvis kjørte han 2011 modell Golf så han klarte seg bra. Det gikk værre med de i den andre bilen, en MB 190 :?

Skrevet
Putta en glassflaske på et bål i går. Det smalt RIMELIG godt etter en stund, glad jeg ikke var i nærheten da :lol:

Du burde heller kaste spraybokser på bålet, det er mye mere moro :mrgreen::mrgreen::lol:

Fattern brukte alltid snike på et par bokser på st.hans-bålet da vi var unger, og det var ikke fritt for at det ble svelgt noe vrangt med grillmat på folka som satt der og ante fred og ingen fare.. :lol::lol:

Da jeg gikk på mekken laga vi hjemmelagde bomber hele tida, sodaklorat og sukker var tingen :lol:

I grunn rart vi ikke endte med å sprenge oss selv..

De fleste av bombene gikk med på å sprenge gamle biler oppe i ett grustak her inne, var god futt i dem kan man si :twisted:

Krista-K og melis er en fin blanding til røykbombe. Varmt blir det og. Smelter glass som ingenting. :wink:

Hiv på 10-12 flasker deodorant i tillegg så smeller det! 8)

Skrevet

Det tragiske av alt er at folk ikke kan holde seg i fila si. Folk er drept som fluer på Hedmarksveiene i år. Den siste tiden har det også vært massivt med avkjøringer her i området. Faktisk mesteparten unge kvinner, et spesielt fenomen i år.

Skrevet

eg og dama bestilte ny bil på fredag som kommer til å bli hennes, 118d sport line 2012 mod f20 (?) flett ny i fra bmw og den har ein produksjonsdato i oktober/november ein gang :D

var å prøvde 2011 mod av den gamle 1 serien, ein bil som bmw hadde brukt som showbil rundt om, og den var knall god å sitte i. pluss denne blir pitte litt større enn den gamle innvendig og utvendig.

litt stas å vere den første i bergen som bestiller den nye 1 serien 8) og kjøpe heilt ny bil til 400k når ein er 21 år :P

BMW-1-Series_2012_800x600_wallpaper_09.jpg

Skrevet

Er Grefsen kirke langt unna Grefsen stasjon? Skal i begravelse der på freda'n... Vil nødig komme for seint, passer seg litt dårlig :-P!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...