spruddel Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Har merket at BB sine også blir litt slappe i låret, så kanskje tiger eller bula er greia å satse på senere da Ellers er jeg fornøyd med BB sine jeg. Akkurat boxere er noe av det viktigste at sitter godt ehrnst: Var først på Norwegian Outlet, fant alt mitt der, var innom Outlet One også, men fant ikke noe til meg selv der. Norwegian var best Ja, outlet prisene er lavere enn vanlig butikkpris, også var det stort sett salg overalt der. Gant hadde 30% på hele butikken vel, men det var så lite i forhold til resten og såpass dyre førpriser, så det var bare å gå videre. Når man finner pumasko til 149 som kostet tidligere 1049, 2 olabukser for 400 som skulle kostet 1900 osv, da er det litt morsomt å handle Kjexx: Ja, drifter på gt5
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Hehe, det du kaller det? Er ikke så inne på voldtekt, og er i grunnen sterkt imot det, så mye som d går an, så det skal jeg ikke utale meg om!! Ja sitter igjen fra barnedager det utrykket, men er jo ikke akkurat deilig når den glir oppover! Har til gode å høre noen som er for voldtekt du! Tror ingen er uenig i deg.
Marius2002 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Er fornøyd med boxere fra Muchachomalo og Frank Dandy! BB og Resteröds blir litt slappe i lårene etter ei stund, men knallgode inntil de blir slik. DC sine er også helt greie. Jean Paul har noen greie, men det er så sinnsykt stram strikk på de at det blir ubehagelig i lengden.
Kjexx Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Jeg klarer ikke få oppsettet på bilen noe bra.. Har du noe tips?
Marius2002 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Man kan jo droppe boxere og kjøre kommando! Alt til sin tid.
spruddel Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Regner med du har kjøpt alt det nødvendige av oppgraderinger. Men kjør med comfort soft, kan justere litt på diffen, husker ikke helt hva de tre parametrene heter, men juster den som har med aksellerasjon litt høyere, masse negativ camber og senk den lavest Har ikke justert så veldig mye egentlig jeg, bare gjort småtteri og det har holdt til at jeg får bra runder Kan godt sladde litt sammen på nettverk?
Kjexx Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Ja kan vi sikkert gjøre. Men får ikke noe greie på bilen, skyline r34 med 700hk
BimmerE46 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 eg og dama bestilte ny bil på fredag som kommer til å bli hennes, 118d sport line 2012 mod f20 (?) flett ny i fra bmw og den har ein produksjonsdato i oktober/november ein gang var å prøvde 2011 mod av den gamle 1 serien, ein bil som bmw hadde brukt som showbil rundt om, og den var knall god å sitte i. pluss denne blir pitte litt større enn den gamle innvendig og utvendig. litt stas å vere den første i bergen som bestiller den nye 1 serien og kjøpe heilt ny bil til 400k når ein er 21 år Kjøpte NY mondeo i 2008 til 498.000 når jeg var 20 . Det dummeste jeg gjorde noen sinne. Bilen kostet 394.000 og utstyr som jeg valgte i tillegg så kom bilen på 498.000. Byttet ut bilen etter 6-7 mnd, tapte 98.000 kr så det sang. hadde kjørt 22.000km. Men skulle ha BMW igjen, så dreit i hva jeg tapte. Men så ble jeg eldre og gjør ikke samme feil igjen
noekult Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 ^ Er en annen her også som hadde E61 ny og nå har E39 igjen. Han angra også, siden han tapte rundt 200.000 i løpet av et par år (og et par år går jo fort unna hvis man snakker bruksbil).
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Er vel ingen hemmelighet at å kjøpe ny bil er et ufattelig stort tap da.. Men, noen MÅ nødvendigvis kjøpe de nye.. Regner med at de fleste som kjøper en helt ny bil er klar over verditapet, og har råd til det tapet som oppnåes ila X-antall år og kilometer
BimmerE46 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Bare tull egentlig å kjøpe ny bil når man er så ung og ikke vet om man skal ha den bilen i noen år. Men taper gjør man uansett på ny bil.
noekult Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Hadde jeg kjøpt noe nytt så måtte det vært noe spesielt eller så bra at jeg visste at jeg kom til å beholde bilen i hvertfall 5-10 år. Da snakker jeg om en xDrive Touring som jeg ville hentet selv i Tyskland på fabrikken for å få en skikkelig BMW-opplevelse - eller en eller annen sportsbil som ikke har blitt voldtektskjørt av foregående eiere (f. eks. en Caterham som man henter ny fra England). Meeeen nå kommer de fleste biler med 5 års nybilgaranti så det frister litt å kjøpe ny bil og nå, men da er det snakk om bruksbil som man ønsker problemfritt bilhold med. Kunne gjerne kjøpt den nye Hyundai i40 stasjonsvognen til rett under 300.000 kr. - stor og fornuftig bil med 5 års garanti til så lav pris det går ann i Norge for bil av den størrelsen, hvorfor ikke... Jeg hater japsebiler pga dekkstøy/vindstøy (forbinder det med billigbil) og etter det jeg har lest så har de gjort en god jobb med koreanern, lover bra.
316 Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Møtte en del gromme bmw'er på vei til Oslo i sta. Tipper det var noen fra forumet, sikkert vært på Rudskogen !
Ziroh Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Noen her som er i styret til BMWCCN (Akershus)? Er på utkikk etter skiltholdere!
Anbefalte innlegg