Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

varebiler med tett bakrute har ikke midtspeil..om man skal sote bakruta /male den sort på en sedan må midtspeilet fjernes...

Er det jeg fikk opplyst om av politiet...

Skrevet

Ja, men de er godkjent slik. Man har ikke lov til å fjerne speilet i midten på en vanlig bil som blir levert med dette.

Skrevet

vet at dette ikke er et data forum men sitter nok mye kunnskap her så jeg spørr

jeg skal hjelpe svigefar med å spille en dvd gjentagende altså da filmen er ferdig så skal filmen starte selv automatisk uten stopp.

har filmen på dvd.

hva slags probgram kan jeg bruke?

takk på forhand for hjelpen

Skrevet

Er det noen som klarer å finne noe i media om en ulykke på E6 i Oslo i dag? 3 biler og en motorsykkel var i hvertfall inneblandet. Jeg kjenner jeg blir både forbanna og overrasket inni meg over politiets oppførsel. En mann i en VW Passat parkerte i venstrefila (!!!!) med nødblinkene på, hoppet over autovernet for å "hjelpe til". Det resulterte i at en Mercedes Sprinter kom i 80-100 km/t og meide han RETT i ræva... Før dette skjedde var det MANGE biler som holdt på å rævkjøre Passaten, men som kom seg unna med et nødskrik. For meg er det latterlig at politet som sto på andre siden av autovernet ikke ba menneske fjerne bilen sin fra venstrefila. Det første jeg tenkte på da jeg kom dit var at dette kom til å smelle, og det gjorde det.

Skrevet

FAEN for et vær. Jeg blir møkk forbanna. Først så er det fint vær, så regner det en del idet jeg tenkte jeg skulle polere bilen. Så, da dreit jeg i det. La meg på sofaen litt og sovna 15 min, da strålte sola, og jeg gikk ut for å prøve vaskehanska og såpa. Idet jeg tørker bilen, begynner det å hølje ned igjen. Da var det bare å banne og steike mens jeg kjører bilen inn i garasjen og lager meg kyllingfilet.

Skrevet
Er det noen som klarer å finne noe i media om en ulykke på E6 i Oslo i dag? 3 biler og en motorsykkel var i hvertfall inneblandet. Jeg kjenner jeg blir både forbanna og overrasket inni meg over politiets oppførsel. En mann i en VW Passat parkerte i venstrefila (!!!!) med nødblinkene på, hoppet over autovernet for å "hjelpe til". Det resulterte i at en Mercedes Sprinter kom i 80-100 km/t og meide han RETT i ræva... Før dette skjedde var det MANGE biler som holdt på å rævkjøre Passaten, men som kom seg unna med et nødskrik. For meg er det latterlig at politet som sto på andre siden av autovernet ikke ba menneske fjerne bilen sin fra venstrefila. Det første jeg tenkte på da jeg kom dit var at dette kom til å smelle, og det gjorde det.

Kanskje han var en luring som kunne være til hjelp? Men veldig dum som parkerer i den fila..

Skrevet

Den gikk som bare faen :D

Ikke veldig grasiøs å komme seg inn og ut av med nesten 1.90 på sokkelesten,men når jeg først var inni,satt jeg som om de hadde bygd bilen rundt meg. Veldig sinna lyd og et dritfett drag når man kom opp i litt turtall.

Tok den selvfølgelige "vinduene ned og flat pedal i tunell-testen", meget tilfredsstillende. ;)

Lite å se ut bakruta da,med den spisebord-spoileren de har på de GT-bilene,men man ser velmest forover uansett i en sånn en.

Måtte kjøre den "på tvers" opp den relativt slakke rampen inn til verkstedet pga den absurd lave frontspoileren.

Kul bil, begynner å revurdere min motvilje mot Porscher.

Skrevet

Håhå, fett :)

Kamerat prøvde 997 Turbo, sa det var det sykeste han hadde opplevd og at han fikk vondt nakken av aksellerasjonen. (Gjør vel 0-100 på 3,3 ellerno).

Skrevet

Jeg skal ha en Black Series AMG før jeg dør, ingen tvil om det :) Syns hele Black Series linja er grisefeit... Spesielt CLK-en... Og CLK DTM før det, fy faen, Mercedes coupéen som henger med Enzoer (og det er fakta, eiere har sagt at CLK DTMen virker laaangt kraftigere enn oppgitte tall, og at Mercedes gav lavere tall for å ikke hisse opp SLR eiere)

Wuuuh... Eneste Mercedesene jeg virkelig brenner for :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...