Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er Fiat 500 Ferrari Edition å finne noe sted i Norge? :)

Lurer på om jeg kanskje så en til salgs hos en forhandler på finn en gang i tiden, uten å skulle si det for sikkert :P

Gratulerer miklysa, absolutt en bil som faller i smak hos meg! Har sansen for slike biler :P

Skrevet
Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her"

Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover :evil:

En potensiell farlig holdning. De ferske ser gjerne ting fra en annen vinkel enn det som har blitt viderelært gjennom generasjoner i et firma.

Jeg liker mye bedre å jobbe med folk som kan være med å diskutere seg frem til den beste løsningen, fremfor å jobbe med nikkedukker som gjør alt den med høyest ansiennitet sier uten å stille spørsmål med det.

Skrevet
Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her"

Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover :evil:

En potensiell farlig holdning. De ferske ser gjerne ting fra en annen vinkel enn det som har blitt viderelært gjennom generasjoner i et firma.

Jeg liker mye bedre å jobbe med folk som kan være med å diskutere seg frem til den beste løsningen, fremfor å jobbe med nikkedukker som gjør alt den med høyest ansiennitet sier uten å stille spørsmål med det.

Støtter begge sider. Greit å høre på de med erfaring, men dog så utvikler teknologien og lærebøkene seg og blablabla, så det er mulig at det som faktisk er "rett" har forandret seg :P

Nå vet ikke jeg hva du jobber med da fredrik, eller hvor lenge du har jobba innenfor feltet.

Skrevet
Fiat 500 er kult :) Har sansen for Abart SSS, morobil :)

btw, har bestilt første sesong av Caprica, gleder meg 8)

Si fra om Caprica blir opptur eller nedtur i forhold til BSG da... :)

BSG hjerte hjerte hjerte

Piloten var :applause:

Kjøpte den for noen måneder siden :)

Skrevet
Hvem handlet du bilen av forresten? Tok den, prisen kan du ha for deg selv ;)

Privat fra en selger på en bilforretning i oslo :)

Du hadde ikke en runde i sentrum av Åndalsnes i kveld? så en rød 500 serru :)

Skrevet

Ja, er en på forumet som eier den rød. Husker ikke nicket hans nå, men mener det er fire bokstaver og begynner på j. Veldig sterk følelse på det ;)

Forøvrig, Joachim, du som var i Saint Tropez, var der i 2004, eller var i Saint Maxime, men det er rett over sølepytten ;) Mye feite båter og biler der. Og mye deilige damer som deler en spaghetti bolognese med en gråhåret mann som er 50 år eldre :P Tenk hvor stor båten til Røkke var, den kom ikke inn i havna engang :o:applause:

Skrevet
Er det ikke bare 135hk + turbo i fiaten?

Kjærra på top gear:

Det er ikke en Abarth, det er en Cup 500 :) Den har en dedikert sportsmodus og det stiveste s***ns fjæringsoppsettet jeg har vært borti, men desverre lander den bare på 100hk og 900 kilo.. :P Men alt kan forbedres!

Skrevet
Hvem handlet du bilen av forresten? Tok den, prisen kan du ha for deg selv ;)

Privat fra en selger på en bilforretning i oslo :)

Du hadde ikke en runde i sentrum av Åndalsnes i kveld? så en rød 500 serru :)

Njet, er enda på ferie på Stord :) Men jeg må vel kjøre hjemover på torsdag eller fredag.. Jeg gruer meg til fergene! Mindre hensynsfulle folk finner du ikke..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...