asv Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er Fiat 500 Ferrari Edition å finne noe sted i Norge? Lurer på om jeg kanskje så en til salgs hos en forhandler på finn en gang i tiden, uten å skulle si det for sikkert Gratulerer miklysa, absolutt en bil som faller i smak hos meg! Har sansen for slike biler
Yngvejos Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her" Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover En potensiell farlig holdning. De ferske ser gjerne ting fra en annen vinkel enn det som har blitt viderelært gjennom generasjoner i et firma. Jeg liker mye bedre å jobbe med folk som kan være med å diskutere seg frem til den beste løsningen, fremfor å jobbe med nikkedukker som gjør alt den med høyest ansiennitet sier uten å stille spørsmål med det.
asv Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her" Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover En potensiell farlig holdning. De ferske ser gjerne ting fra en annen vinkel enn det som har blitt viderelært gjennom generasjoner i et firma. Jeg liker mye bedre å jobbe med folk som kan være med å diskutere seg frem til den beste løsningen, fremfor å jobbe med nikkedukker som gjør alt den med høyest ansiennitet sier uten å stille spørsmål med det. Støtter begge sider. Greit å høre på de med erfaring, men dog så utvikler teknologien og lærebøkene seg og blablabla, så det er mulig at det som faktisk er "rett" har forandret seg Nå vet ikke jeg hva du jobber med da fredrik, eller hvor lenge du har jobba innenfor feltet.
noekult Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Audi A5/S5 er oppdatert... http://www.evo.co.uk/news/evonews/27000 ... tures.html Likte hovedlykta jeg...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1310503097 Noen her som eier den? Fet bil...
knut_olestad Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Fiat 500 er kult Har sansen for Abart SSS, morobil btw, har bestilt første sesong av Caprica, gleder meg Si fra om Caprica blir opptur eller nedtur i forhold til BSG da... BSG hjerte hjerte hjerte Piloten var Kjøpte den for noen måneder siden
knut_olestad Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hvem handlet du bilen av forresten? Tok den, prisen kan du ha for deg selv Privat fra en selger på en bilforretning i oslo Du hadde ikke en runde i sentrum av Åndalsnes i kveld? så en rød 500 serru
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1315818;Modified=1310503097Noen her som eier den? Fet bil... Ser rimelig feeeit ut ja!
spruddel Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Ja, er en på forumet som eier den rød. Husker ikke nicket hans nå, men mener det er fire bokstaver og begynner på j. Veldig sterk følelse på det Forøvrig, Joachim, du som var i Saint Tropez, var der i 2004, eller var i Saint Maxime, men det er rett over sølepytten Mye feite båter og biler der. Og mye deilige damer som deler en spaghetti bolognese med en gråhåret mann som er 50 år eldre Tenk hvor stor båten til Røkke var, den kom ikke inn i havna engang
miklysa Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Er det ikke bare 135hk + turbo i fiaten?Kjærra på top gear: Det er ikke en Abarth, det er en Cup 500 Den har en dedikert sportsmodus og det stiveste s***ns fjæringsoppsettet jeg har vært borti, men desverre lander den bare på 100hk og 900 kilo.. Men alt kan forbedres!
miklysa Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hvem handlet du bilen av forresten? Tok den, prisen kan du ha for deg selv Privat fra en selger på en bilforretning i oslo Du hadde ikke en runde i sentrum av Åndalsnes i kveld? så en rød 500 serru Njet, er enda på ferie på Stord Men jeg må vel kjøre hjemover på torsdag eller fredag.. Jeg gruer meg til fergene! Mindre hensynsfulle folk finner du ikke..
Erik89 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Skal du kjøre lille kjærra på ferje? Du får snike deg ombord som mc da hehe. Mc førere er alltid hensynsfulle på ferje
wicky124 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 fikk "Larsen Viking Cognac" i gave av en sjåfør på jobb...hmm...
Anbefalte innlegg