Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du kjøre lille kjærra på ferje? Du får snike deg ombord som mc da ;) hehe. Mc førere er alltid hensynsfulle på ferje :)

Må på 4-5 ferjer med den.. Med E90 var det ikke noe nåde, jeg måtte både på øvre og nedre dekk. Men denne bilen er faktisk for lav til det. Dessuten skal jeg også si at kjerringa har ekstrem klaustrofobi så da burde man slippe unna :)

Skrevet
Hvor lav er cup500 da? Er en rød til salgs i Bægen. RÅ! :)

wicky: Tror den smaker utsøkt til kebab!

Har du link til den?

Får ikke en pakke røyk inn under foran :S

Skrevet
Hvor lav er cup500 da? Er en rød til salgs i Bægen. RÅ! :)

wicky: Tror den smaker utsøkt til kebab!

Har du link til den?

Får ikke en pakke røyk inn under foran :S

Skrevet
Må på 4-5 ferjer med den.. Med E90 var det ikke noe nåde, jeg måtte både på øvre og nedre dekk. Men denne bilen er faktisk for lav til det. Dessuten skal jeg også si at kjerringa har ekstrem klaustrofobi så da burde man slippe unna :)

Hver gang jeg har tatt ferje med lav bil har jeg bare rullet ned vinduet og spurt om det var mulig å få komme på hoveddekk pga bilen tar nedi. Det har aldri blitt noe problem. Min erfaring er at hvis man er hyggelig og spør på en grei måte, er de grei tilbake. Det nytter ikke å si feks "Jeg måå på hoveddekk..."

Ellers så pleier jeg å legge meg i felt 2 om det er mulig. Litt avhengig av hvor man kjører under/over hoveddekk, men hvis man kjører ned/opp på babord side av fergen og felt 1 begynner til venstre er man rimelig safe hvis man ligger i felt 2 :)

Skrevet

Hahaha, du har alltid noe på lur på Martin ;D

Deilig vær idag, fått vaska bilen? :)

Vært "gartner" her jeg, deilig med litt sol.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...