Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen bilder fra turen :) Fiat Norge tar ikke inn 1.4-versjonen lenger. Nå går det rett opp fra 1.3 diesel (traktor) til 1.4 Abarth :)

dsnkohxd9l9jcww39dy6.jpg

tj6yrpayjdp2afpbrmrh.jpg

lrss9lj3cxtgvfeqzwan.jpg

Man kan ikke la være å smile når man kjører den :lol:

Skrevet

Forøvrig, Joachim, du som var i Saint Tropez, var der i 2004, eller var i Saint Maxime, men det er rett over sølepytten ;) Mye feite båter og biler der. Og mye deilige damer som deler en spaghetti bolognese med en gråhåret mann som er 50 år eldre :P Tenk hvor stor båten til Røkke var, den kom ikke inn i havna engang :o:applause:

er mange av de ja, går og stritter rundt med silikon puppa sine uten bh mens de går siden av..

men den båten her var diger den også, men så kom det en sinnsykt diger seilbåt inn som var nesten dobbelt så lang som denne her http://yachts.monacoeye.com/files/trini ... ate_01.jpg :o

Skrevet
Hahaha, du har alltid noe på lur på Martin ;D

Deilig vær idag, fått vaska bilen? :)

Vært "gartner" her jeg, deilig med litt sol.

Har ikke vaske E92'n enda. Men jeg har fått satt på vinterhjul på den :)

Har vaska E34'n istedet, og nå venter jeg på at ny eier skal ta den med seg hjem til Flekkefjord. Blir kjipt å se godbilen dra avgårde. Hatt den i 3 år allerede. Det er sykt kjedelig å la den gå.

Menmen, nå blir det oppgraderinger på E92'n! :mrgreen:

Skrevet
båt er booring!

Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker.. 8)

Skrevet
båt er booring!

Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker.. 8)

:lol:

Skrevet
båt er booring!

Word :) Aldri en sommer uten! 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...