wicky124 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 hadde aldri betalt så mye for noe så lite as... Thats what she said! that bitch...
Erik89 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Vasker ikke bil i solsteika du! Nå er det Touren på tv uansett Jeg nei, vært gartner Touren? Aldri hørt om..
miklysa Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Her er noen bilder fra turen Fiat Norge tar ikke inn 1.4-versjonen lenger. Nå går det rett opp fra 1.3 diesel (traktor) til 1.4 Abarth Man kan ikke la være å smile når man kjører den
Zibiri Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Sinnsykt kul! Skulle vært litt camber på hjula også så ser den jo helt konge ut!
miklysa Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Sinnsykt kul!Skulle vært litt camber på hjula også så ser den jo helt konge ut! Hehe takk, du sier noe der Men grevlinger sliter nok dekk
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Forøvrig, Joachim, du som var i Saint Tropez, var der i 2004, eller var i Saint Maxime, men det er rett over sølepytten Mye feite båter og biler der. Og mye deilige damer som deler en spaghetti bolognese med en gråhåret mann som er 50 år eldre Tenk hvor stor båten til Røkke var, den kom ikke inn i havna engang er mange av de ja, går og stritter rundt med silikon puppa sine uten bh mens de går siden av.. men den båten her var diger den også, men så kom det en sinnsykt diger seilbåt inn som var nesten dobbelt så lang som denne her http://yachts.monacoeye.com/files/trini ... ate_01.jpg
SofaKingFresh Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hahaha, du har alltid noe på lur på Martin ;DDeilig vær idag, fått vaska bilen? Vært "gartner" her jeg, deilig med litt sol. Har ikke vaske E92'n enda. Men jeg har fått satt på vinterhjul på den Har vaska E34'n istedet, og nå venter jeg på at ny eier skal ta den med seg hjem til Flekkefjord. Blir kjipt å se godbilen dra avgårde. Hatt den i 3 år allerede. Det er sykt kjedelig å la den gå. Menmen, nå blir det oppgraderinger på E92'n!
Saltkjelen Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 båt er booring! Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker..
jacobsen91 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 båt er booring! Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker..
Markus E30 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 04338.html Hva syns dere om denne? Elektrisk drevet turbo? hmm
Jordfræsar Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 båt er booring! Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker.. Word Aldri en sommer uten!
wicky124 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 danskeBÅTEN er ok....alt annen båt er farlig siden jeg ikke kan svømme.
Anbefalte innlegg