Kjexx Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Leiligheten er verdt 1 mill nå, siden jeg har renovert alt. Bor i halden, er ganske greit det ass. Er ikke så harry her som folk skal ha det til.
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Kjøreegenskaper betyr alt når det gjelder biler i min verden. Selv en 5-serie er en alt for stor bil for meg. Det er ikke få ganger jeg har lagt 5-serier langt bak meg på skikkelige svingete veier som f.eks Fylkesvei 280 mellom Vikersund og Krøderen... forøvrig en fantastisk morsom vei... Jeg gikk ifra e46 coupe til e39 og jeg Skjønner godt hva du mener. 5 serie er ikke noe Hurra i svingene, ihvertfall ikke e39...
noekult Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Leiligheten er verdt 1 mill nå, siden jeg har renovert alt. Bor i halden, er ganske greit det ass. Er ikke så harry her som folk skal ha det til. Hehe neida. Liker Halden jeg, koselig småby! Har noen bekjente derifra og : ) Hmm, liker å bo sentralt, egentlig. At alt er tilgjengelig. Men til syvende og sist forsvinner ikke penga da, blir spart i leiligheten i stedet Selv om stort hus og hage på et småsted hadde vært deilig om sommern.
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Kjøreegenskaper betyr alt når det gjelder biler i min verden. Selv en 5-serie er en alt for stor bil for meg. Det er ikke få ganger jeg har lagt 5-serier langt bak meg på skikkelige svingete veier som f.eks Fylkesvei 280 mellom Vikersund og Krøderen... forøvrig en fantastisk morsom vei... Jeg gikk ifra e46 coupe til e39 og jeg Skjønner godt hva du mener. 5 serie er ikke noe Hurra i svingene, ihvertfall ikke e39... Fv.280 er faktisk morro selv med vogntog.
miklysa Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Jeg elsker det når kunder bestilller leiebil på fly som lander tre kvarter etter vanlig stengningstid.. Kunne vært på vei hjem nå, men neida! Jeg må vente på noen som ville spare en hundrelapp på å komme seint fram. F-a-e-n-tastisk
noekult Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 ^ Så mange bilbytter da? Likte du ikke S4en? Tror den hadde vært dødsartig om vintern...
316 Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Det tror jeg også. Bra stand den 325n der da? Jeg for min del gidder ikke å kjøpe halvdårlige biler som jeg ikke blir fornøyd med og som jeg "må" selge etter 3-4 mnd.
///Naitsirk Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Kjøreegenskaper betyr alt når det gjelder biler i min verden. Selv en 5-serie er en alt for stor bil for meg. Det er ikke få ganger jeg har lagt 5-serier langt bak meg på skikkelige svingete veier som f.eks Fylkesvei 280 mellom Vikersund og Krøderen... forøvrig en fantastisk morsom vei... Jeg gikk ifra e46 coupe til e39 og jeg Skjønner godt hva du mener. 5 serie er ikke noe Hurra i svingene, ihvertfall ikke e39... Fv.280 er faktisk morro selv med vogntog. Artig at folk legger merke til hvor morsom den veien er. Godt en bare bor et steinkast unna Om man er en jævel til å kaste..hehe
M|Fjeld Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 ^ Så mange bilbytter da? Likte du ikke S4en? Tror den hadde vært dødsartig om vintern... Hehe, bytter vel bil hver måned Blir aldri fornøyd Var morsom den, et syyykt drag! Men... savnet etter bakhjulstrekker har blitt for stort! Det tror jeg også. Bra stand den 325n der da? Jeg for min del gidder ikke å kjøpe halvdårlige biler som jeg ikke blir fornøyd med og som jeg "må" selge etter 3-4 mnd. Ja, bare noen få rustbobler her og der, ellers fin i lakk og karosseri Motor og drivverk skal vist være i bra stand det også! Er egentlig bare en 318, men i mine øyne er det bare positivt da forsikringa blir mye lavere. Kjekt det for en fattig student ^^
noekult Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 ^ Så mange bilbytter da? Likte du ikke S4en? Tror den hadde vært dødsartig om vintern... Hehe, bytter vel bil hver måned Blir aldri fornøyd Var morsom den, et syyykt drag! Men... savnet etter bakhjulstrekker har blitt for stort! Sweet... Men hvis du er student så er det kanskje greit å spare lenge til neste bil, da Kan tenke meg at det er dyrt med bilbytter i lengden... Det tror jeg også. Bra stand den 325n der da? Jeg for min del gidder ikke å kjøpe halvdårlige biler som jeg ikke blir fornøyd med og som jeg "må" selge etter 3-4 mnd. Da deler vi samme syn, da Jeg kjøper ikke noen ting som er ment for langvarig bruk (f. eks. TV eller kosebil) med mindre jeg er så fornøyd at jeg vet at tingen skal bli PS. I natt skal jeg se Total Recall fra 1990, lol! Er i skikkelig gammel sci-fi filmer humør for tiden Blir stadig fascinert av fantasien til film/serie-skapere...
FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Vært flink idag og satt inn den nyoverhalte dynamoen som jeg kløyva og bytta lagre, bytta børster og pussa på sleperingene på . Byttet bremseskiver og klosser, løsnet med samme alle stemplene i calipperne, 4 stk per kalipper på min bil, og med så lite bevegelse det er på slike stempler setter det seg Samtlige satt mildt sagt noe jævlig Stramma hjullagrene framme og stramma styresnekka Nå ble bilen MYE bedre å kjøre ^^
OLEZZ Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 http://www2.nrk.no/magasin/upunkt/mujaf ... i_2003.swf hahha.. for en intro.
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 For donkey kong int. (arkadespillet) er det en dokumentar på NRK2. Starta kvart over. Så får du også se noen nerder in action
Anbefalte innlegg