Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror hun nr 2 fra høyre på potterwannabebilde har fått i seg styggegift i allefall..

Jeg trodde det var en gutt til jeg så navnet.

:lol: Du er ikke alene om å tro det xD

Noen her utenom Sofakingfresh, -Erik-, og megselv som hører på dubstep? :)

Skrevet
mener huske det var samme sytinga i fjor faktisk, da også Widerøepiloter..

Erik: Fant du en sammenheng?

faktisk snakket med mange som har bodd på det hotellet og ett par i området rundt og de er faktisk ikke bare Widerøepilotene som klager.

Problemet er hvis dette sprer seg for mye, da vil jo ingen bo på hotellet her. Hadde en kollega som jobbet i Sykkylven hvor de også driver på hele natten utenfor hotellet. Neste gang han var der oppe bestilte han rom i Ålesund og kjørte inn. Så skjønner godt at hotellet er frustert.

Skrevet
mener huske det var samme sytinga i fjor faktisk, da også Widerøepiloter..

Erik: Fant du en sammenheng?

faktisk snakket med mange som har bodd på det hotellet og ett par i området rundt og de er faktisk ikke bare Widerøepilotene som klager.

Problemet er hvis dette sprer seg for mye, da vil jo ingen bo på hotellet her. Hadde en kollega som jobbet i Sykkylven hvor de også driver på hele natten utenfor hotellet. Neste gang han var der oppe bestilte han rom i Ålesund og kjørte inn. Så skjønner godt at hotellet er frustert.

Jeg sier ikke at ikke flere blir plaga, men som sagt at dette også var en sak i fjor.

Så det undrer meg at de ikke har klart å knekke ned de verste av dem.

Jeg var selv ute der i bryllup for 3 år siden og overnatta da rett ved den verste stripa der, og der lukta det konstant svidd gummi til 3-4 på natta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...