Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vitner forteller at han hadde brukt både håndvåpen, hagle og automatvåpen og plaffet ned folk som om de var dukker.

Skrevet
Jeg er så dritlei av å høre om muslimer, islam og alt som har med det der dritten å gjøre. Har ingenting i Norge å gjøre.

Du bør reise til Oslo og joine lokale puben min på hjørnet ved Sofienbergparken. Der har en pakistaner allerede fått nazihilsen og kjefta på. Det hadde sikkert gjort deg godt.

Skrevet
Litt ubekreftet men en mann som har kjørt skadde vekk fra Utøya med båt har telt opp mot 30 lik i vannkanten.

Noe av det sykeste jeg har hørt foran TV skjermen... ble litt satt ut i et par sek... :o

Skrevet
Litt ubekreftet men en mann som har kjørt skadde vekk fra Utøya med båt har telt opp mot 30 lik i vannkanten.

Noe av det sykeste jeg har hørt foran TV skjermen... ble litt satt ut i et par sek... :o

Hvor står dette hen??

Syke tilstander! Trist dag for Norge.

Skrevet

Rapportert på NRK1 for ca en halvtime siden.

Tipper det innslaget er hysjet ned for å ikke spre panikk - var direktesending.

Men forvent verre.

edit: står på vg og nå.

Skrevet
Jeg er så dritlei av å høre om muslimer, islam og alt som har med det der dritten å gjøre. Har ingenting i Norge å gjøre.

Du bør reise til Oslo og joine lokale puben min på hjørnet ved Sofienbergparken. Der har en pakistaner allerede fått nazihilsen og kjefta på. Det hadde sikkert gjort deg godt.

Vet du hva nazisme er? Nei, antar du ikke gjør det, og spar meg for din kvalme.

Kjenner jeg blir kvalm av det vi hører nå. Ungdommer som har ingenting med noen som helst å gjøre mister plutselig livet pga dette tullet.

Skrevet

Er visst "bekreftet" at skytteren på utøya var av norsk opprinnelse, 190cm høy og snakket flytende østlandsk dialekt. Det er heller ikke blitt bekreftet at islamistiske grupperinger står bak dette.

Jeg som muslim tar også sterk avstand fra hendelsene og vil gjerne at eventuelle gjerningsmenn blir straffet.... offentlig...

Skrevet

Fra ap.no

"Terrorgruppen Ansar al-Jihad al-Alami offentliggjorde en erklæring der de tar ansvar for bombeangrepet mot Oslo sentrum fredag. Ifølge Will McCants, terroranalytiker ved CNA, går meldingen ut på at angrepet skyldes norske styrkers tilstedeværelse i Afghanistan, samt uspesifiserte krenkelser av profeten Muhammed. Det skriver New York Times på nett."

Skrevet

Vedkommende som er pågrepet skal ha sagt at det skal smelle to steder til i Oslo i dag. Dette skal noen ha øverhørt på politiradio i Buskerud... Og bombetrussel på Gardermoen, når smeller det?

Skrevet

Vet du hva nazisme er? Nei, antar du ikke gjør det, og spar meg for din kvalme.

Kjenner jeg blir kvalm av det vi hører nå. Ungdommer som har ingenting med noen som helst å gjøre mister plutselig livet pga dette tullet.

Jeg gjenfortalte noe som har skjedd. Hvorfor tror du en pakistaner fikk det mot seg i dag noen timer etter terroren? Jo, fordi han er muslim. Hva har nazi-hilsen med det å gjøre? Det er et symbol på rasisme.

Fordi du hater muslimer og vil ha dem ut, så syns jeg faktisk du hadde passet bra inn med idiotene på lokale puben i dag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...