Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke minst er han fra Ringerike og Utøya er der. Han har i mange år sett de ungdommene der og irritert seg på disse, da det er både AP og mange indvandrerungdom det er snakk om. Politiuniformer, våpen og eksplosiv også. Så mange tilfeldigheter, ja.

Legg sammen en og en og alderen stemmer.

Skrevet

Typisk av terrororganisasjoner å gå ut og si det var dem.

Ser jo mer og mer ut som det er en ustabil jævel som har gjort dette. Det er egentlig en betryggende tanke i mine øyne. Heller en sjuk jævel enn en terrororganisasjon.

Skrevet
":35hxps4w]Typisk av terrororganisasjoner å gå ut og si det var dem.

Ser jo mer og mer ut som det er en ustabil jævel som har gjort dette. Det er egentlig en betryggende tanke i mine øyne. Heller en sjuk jævel enn en terrororganisasjon.

Helt enig ass.

Fredrik 90; Pågrepne er 32 år, han i artikkelen var 23 år da han ble tatt.

Jadajada! Jeg bare fleipa jeg :)

Sorry buddy :)

Politiet sa at mannen var en kjenning! Så kan jo hende at dette stemmer.

Er dette bekrefta nå eller? På en sær måte litt betryggende...

Hører om mye vold mot muslimer i Oslo i kveld. Hijabjenter trakassert på Grønland, pakistaner dratt ut av 31-bussen av norsk par og slått og et par andre tilfeller etter observasjoner fra folk på Twitter.

Edit: Tårefellende fra jente 15 fra dagens Utøya-hendelse: http://www.op.no/nyheter/article5678488.ece

Skrevet
hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå?

Er jo mikroskopisk sjanse for at han har konvertert til islam og blitt radikal, men jeg tviler altså.

Btw. var en muslim som oppretta "stå sammen" gruppe på FB som har fått over 100.000 likes i løpet av noen timer......................

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de snakker om at det må være flere fordi det krever mye planlegging osv. Det krever ikke stort mye mer planlegging enn en pendler gjør for å komme seg på jobb.

1. Bruk tid på å skaffe nok sprengstoff / finn oppskrift på internett

2. Putt det i varebilen din

3. Sett på timeren

4. Gå fra stedet og sett deg i bil nr. 2.

5. Dra til utøya

6. Skyt alt som rører seg.

Det rare her er at de faktisk klarer å ta ham i live. Og at han sprenger halve oslo på en tid hvor det ikke er noen mennesker der, for så å plaffe ned folk etterpå...

Sprøtt....

Skrevet

Haha, ærlig talt, i dag skjønte jeg hvorfor de forsvant med førerkortet mitt i 10 minutter den dagen jeg stoppa utafor amerikanske ambassaden med varebilen (for å finne GPSen).... Fy faen...

[space] Ja litt rart at han velger fredag ettermiddag midt i ferien...

"32 år gammel etnisk norsk mann" har blitt ofte repetert fra flere hold på nyhetene nå...

Skrevet
":3hco8opk]Typisk av terrororganisasjoner å gå ut og si det var dem.

Helt enig ass.

Fredrik 90; Pågrepne er 32 år, han i artikkelen var 23 år da han ble tatt.

Jadajada! Jeg bare fleipa jeg :)

Sorry buddy :)

Politiet sa at mannen var en kjenning! Så kan jo hende at dette stemmer.

Er dette bekrefta nå eller? På en sær måte litt betryggende...

Hører om mye vold mot muslimer i Oslo i kveld. Hijabjenter trakassert på Grønland, pakistaner dratt ut av 31-bussen av norsk par og slått og et par andre tilfeller etter observasjoner fra folk på Twitter.

Edit: Tårefellende fra jente 15 fra dagens Utøya-hendelse: http://www.op.no/nyheter/article5678488.ece

Lurer på om jeg skal gå rundt i oslo og slå ned hvite blonde høye menn...eller kjøre dem ned med sjuern...?

Skrevet
":33ih4fp7]Det rare her er at de faktisk klarer å ta ham i live. Og at han sprenger halve oslo på en tid hvor det ikke er noen mennesker der, for så å plaffe ned folk etterpå...

Sprøtt....

Det er det jeg stusser på også. Og de utenlandske mediene gjør også et stort poeng i dette. De spekulerer også i at han vil viderebringe et budskap på et senere tidspunkt.

Fra et krimteknisk sysnpunkt er det visstnok veldig spesielt at massakremenn overlever til å fortelle om det.

Synd at han kommer til å bli kjendis, søkkrik og få masse plass i historiebøkene :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...