Jordfræsar Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Her er bildet av gutten som ble hentet. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 181382.ece
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Kongefamilien og justisdepartementet kjører Bmw da i vertfall 7-ere og x5.
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå? Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå? Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere Det har jo mange kristne gjort også. Men hvorfor kalle de skyldige muslimer og kristne? De tilhører vel kategorien sykopater og ekstremister.. Litt feil å si at det er muslimer. Hadde man bare klart å skille det..
wicky124 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå? Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere hva med all dritten kristne har påført verden!?
Haug Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Skjønner ikke at flere kan ha deltatt da bare 1 ble med over med båten. Men mener å huske at noen ungdomer sa at båten var borte når de skulle flykte. Hmm... Kanskje personen er en AUF medlem som allerede var på øya? Drøyt er det iallefall!
RemiE39 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Kongefamilien og justisdepartementet kjører Bmw da i vertfall 7-ere og x5. +1
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå? Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere hva med all dritten kristne har påført verden!? Ja hva med dem! Jeg har ikke påstått at de kristene er plettfrie
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Jeg liker ikke religion. Religion er en måte å styre folket på. Jeg tilhører et kristent land, men jeg vil ikke ha noe med det å gjøre.
316 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Relgionen er roten til alt ondt, også dette. Den pågrepne tror jeg er uskyldig, men det får vi se.
ingard Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Her er det en stor fare for at tallet skal bli langt større. Blir helt dårlig.
wicky124 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 de har dessverre fremdeles ikke full kontroll over ungdommer som er savnet...Kun de dem har funnet omkommet...
Anbefalte innlegg