Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå?

Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere [-X

Skrevet

Greit at det ikke var en muslim denne gangen. Men så står det muslimer bak så mye annen faenskap verden har sett så ikke sitt der og vær selvgod. Ville bare holdt kjeft var jeg deg, særlig med tanke på all jævelskapen muslimer har påført verden tidligere [-X

Det har jo mange kristne gjort også. Men hvorfor kalle de skyldige muslimer og kristne? De tilhører vel kategorien sykopater og ekstremister.. Litt feil å si at det er muslimer. Hadde man bare klart å skille det..

Skrevet

hva med all dritten kristne har påført verden!?

Skrevet
Skjønner ikke at flere kan ha deltatt da bare 1 ble med over med båten. Men mener å huske at noen ungdomer sa at båten var borte når de skulle flykte. Hmm...

Kanskje personen er en AUF medlem som allerede var på øya? Drøyt er det iallefall!

Skrevet

hva med all dritten kristne har påført verden!?

Ja hva med dem! Jeg har ikke påstått at de kristene er plettfrie

Skrevet

Jeg liker ikke religion. Religion er en måte å styre folket på. Jeg tilhører et kristent land, men jeg vil ikke ha noe med det å gjøre.

Skrevet

Relgionen er roten til alt ondt, også dette.

Den pågrepne tror jeg er uskyldig, men det får vi se.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...