-Roger- Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Ingard er iallefall patetisk nok til å slette sine islam/innvandrer hat innleggene... Fredrik er iallefall mann nok til å stå for sine "feil" og beklage seg (om enn på en ganske innviklet måte) Er så kvalm over mange av mine bekjente som plutselig ble rasister og hatet innvandrere og muslimer... Men idag er innleggene dems borte og nå er de pro-islam igjen...råtne tapere as... Du må jo også forstå at at folk tenker at dette var en terroristisk handling fra islamister e.l! Det er jo selvfølgelig fordi at normalt sett er det det. Var jo mange eksperter i går som spekulerte i akkurat det samme! Og når du sier på en mate at "Haha, det var ikke en utlending... Det var en nordmann og en av deres egne" Så betyr det jo ikke likevel at islamister ikke utfører terrorhandlinger!!! Hvor mange andre nordmenn vet du om som har gjort noe lignende som dette?
-Roger- Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Og så en annen "liten" nyhet som normalt sett ville vært stor.. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10080662
knut_olestad Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 skulle akkurat til å legge den ut selv, kom vel ikke som noen større bombe at hun ville ryke før eller senere.. the curse of 27... say no more..
Berget93 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/27_(number) "Many talented and famous rock/blues musicians died at age 27. These include Robert Johnson, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Brian Jones, Jim Morrison, Ron "Pigpen" McKernan, Pete Ham, Richey Edwards, Kurt Cobain and Amy Winehouse. The musicians who died at this age are often referred to as the 27 Club."
-Roger- Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 åhh... Jeg er selv 27 år og visste ikke at foreksempel Kurt Cobain var like gammel som meg da han døde....
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/20 ... ofInd.html Det her er vist boka til masakermannen. Her står det mye rart.
316 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Ligger film på youtube, link i "boka"... Der står fitta oppstilt med maskingevær...
-Roger- Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ps2GWengu1o Bare 312 visninger akkurat nå faktisk men det er visst en film som han skal ha laget... En slags trailer for boken eller en film?
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Fungerer 320 girkasse, clutch, svinghjul og driv/mellom axel fra m50b20 på m52b28? Skjønner at det ikke er optimalt, men duger det?
Kjexx Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Også om jeg har 328 understell? Bak og forstilling.
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Hehe! Fulle folk kan få sagt mye rart kjørte tre kamerater til byen. De satt og prata tull i baksete før han ene bøyer seg fram og halvbrøler inn i øret mitt " Øy! Gi på litt da, vis oss hva den her daue dieselpurka di er god for. Du som har tuna den og alt ting" jeg grisekjører sjelden på komando og lover en luftig tur en annen gang "Jaja! Skal låne 530en til onkel en dag og da skal jeg rævkjøre deg" kommer det fra samme karen. "Den hakke sjangs" kommer det fra høyre siden "Skal kjøpe meg en E34 M5 så skal vi se hvem som er sjef" Jeg må småflire litt og tenker at nå har vi det gående "Bare vent du, når jeg selger 520en så skal jeg kjøpe meg E60 545 DIESEL" kommer det rått fra venstresiden igjen. "Finns ikke" kommer det kjapt fra han i midten" Jo da! Jeg kjøper en E65 745d fra Tyskland og setter motoren inn i en E60, trimmer den til 450 hester og burner dere alle! HAHA!" Kompisen bak meg føler nå han har vunnet, før det kommer fra høyresiden "Bare vent til jeg setter turbo og kompressor i M5en og får 1000 hester og skal burne helt opp til 150 km/t" Det går noen sekunder før venstremann kjapt svarer "Skal bli kriminell og tjene masse milioner og kjøpe en Veyron som jeg chipper til 1500 hester" Han i midten forsetter "Å du tar den! Jeg skal skaffe meg en UFO og fly ifra alle sammen" .......og slik fortsatte det hele veien til byen. Blei litt ør i hodet kan du si
Anbefalte innlegg