Morty999 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 faktisk.. ja.. hehe første gang en e30 har fått meg til å glise... Hehe, ikke dårlig at det kommet fra deg Har i grunnen sansen for snurre i E30.. Synes m20-lyden med turbo er herlig (ref Stale_H) http://www.youtube.com/user/rvtuningo#p/u/4/rnTIl1Ty7Gg MEN, d skal også sies at m30 heller ikke høres dum ut!! (ref: _anders sin gamle E30 med over 600hk) hehe faktisk så syns jeg lyden i en m20 med turbo er MYE finere enn m30...
Morty999 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 dere får komme inn i msn gruppa har plass til noen til http://groups.live.com/P.mvc#!/Bimmersno/
awt Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Velger å legge opp selv Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! TakktakkOm du skal ha det skikkelig vil det nok likevel koste. Bare knappene koster faktisk endel. Om du vil "jukse" det til og bare gjemme en knapp et sted blir det endel billigere, men det er litt juks.
Jordfræsar Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Noen som veit hvor man kan kjøpe elektrisk rullegardin til bakruta til E92? Har de sånt på GS tro? :S Ser det er noe på schmiedmann/koed.no , men usikker på om det er el. gardin til den prisen. Om du ikke har det elektriske lagt opp er det også endel kostnader og arbeid i forbindelse med dette. For å sjekke mer opp i hva det gjelder er nok et kjapt Google-søk på f.eks. "diy sun roller e92" og lignende det enkleste. Velger å legge opp selv Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! Takktakk. har du nr på varen? http://www.realoem.com Har ikke nummer på varen nei Retrofit: nr: 51950034791 Sjekk det opp og se om det er riktig!
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 hehe faktisk så syns jeg lyden i en m20 med turbo er MYE finere enn m30... Enig !!! Her er en liten smakebit av filming under banekjøring på Frøya i helga.. Legg merke til om du kjenner igjen en E34 touring Jeg har ingenting med DLG-racing å gjøre, men for enkelhets skyld lasta jeg den opp på deres server grunnet stor film, og flere kommer etterhvert
Morty999 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 ikke så lett å høre der men mulig det blir m20 turbo i polizei e28'n min til vintern
SofaKingFresh Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Velger å legge opp selv Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! TakktakkOm du skal ha det skikkelig vil det nok likevel koste. Bare knappene koster faktisk endel. Om du vil "jukse" det til og bare gjemme en knapp et sted blir det endel billigere, men det er litt juks. Får forhøre meg rundt og se hva diverse koster. Om det blir for dyrt, får jeg bare kjøpe "knappen" og jukse litt
Jordfræsar Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Kosta 3200 hos schmiedmannen. Men litt usikker på om det er alt man trenger for retrofitpakka.
SofaKingFresh Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Da får jeg heller la andre ting komme før, enn el. gardin i bakruta.. Selvom det ser jævli stilig ut!
SofaKingFresh Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Videoen er ifra Bø Jeg er fra Skien. Men, nå er det veldig til chitchat!
Anbefalte innlegg