Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
faktisk.. ja.. hehe :oops:

første gang en e30 har fått meg til å glise... :oops::^o

Hehe, ikke dårlig at det kommet fra deg :applause: Har i grunnen sansen for snurre i E30.. Synes m20-lyden med turbo er herlig ;)

(ref Stale_H)

http://www.youtube.com/user/rvtuningo#p/u/4/rnTIl1Ty7Gg

MEN, d skal også sies at m30 heller ikke høres dum ut!!

(ref: _anders sin gamle E30 med over 600hk)

hehe :^o

faktisk så syns jeg lyden i en m20 med turbo er MYE finere enn m30...

Skrevet
Velger å legge opp selv :) Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! ;) Takktakk
Om du skal ha det skikkelig vil det nok likevel koste. Bare knappene koster faktisk endel. Om du vil "jukse" det til og bare gjemme en knapp et sted blir det endel billigere, men det er litt juks. :)
Skrevet
Noen som veit hvor man kan kjøpe elektrisk rullegardin til bakruta til E92? Har de sånt på GS tro? :S Ser det er noe på schmiedmann/koed.no , men usikker på om det er el. gardin til den prisen.

Om du ikke har det elektriske lagt opp er det også endel kostnader og arbeid i forbindelse med dette. For å sjekke mer opp i hva det gjelder er nok et kjapt Google-søk på f.eks. "diy sun roller e92" og lignende det enkleste.

Velger å legge opp selv :) Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! ;) Takktakk.

har du nr på varen? http://www.realoem.com

Har ikke nummer på varen nei :(

Retrofit: nr: 51950034791

Sjekk det opp og se om det er riktig! :)

Skrevet

hehe :^o

faktisk så syns jeg lyden i en m20 med turbo er MYE finere enn m30...

Enig !!!

Her er en liten smakebit av filming under banekjøring på Frøya i helga.. Legg merke til om du kjenner igjen en E34 touring :lol:

Jeg har ingenting med DLG-racing å gjøre, men for enkelhets skyld lasta jeg den opp på deres server grunnet stor film, og flere kommer etterhvert

Skrevet
Velger å legge opp selv :) Tenkte ikke helt over å søke etter det på engelsk, så burde kanskje gjøre det og! ;) Takktakk
Om du skal ha det skikkelig vil det nok likevel koste. Bare knappene koster faktisk endel. Om du vil "jukse" det til og bare gjemme en knapp et sted blir det endel billigere, men det er litt juks. :)

Får forhøre meg rundt og se hva diverse koster. Om det blir for dyrt, får jeg bare kjøpe "knappen" og jukse litt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...