Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha... en kompis hadde en liten, eh, kraftig RC helicopterstyrt i en lokal innsjø her oppe....... :lol: :lol:

Skrevet
Under 2000 dollar for et sett gromfelger og meget gode dekk, med dagens dollarkurs nesten et fynd.. Hva må man regne med i frakt fra USA?

Hvor skal du handle?

Dekka mine er snart sluttkjørt, og den prisen der er jo nesten det samme som man må betale for 4 nye 19 toms dekk av kinakvalitet her hjemme.

Nei, det er vel på tankestadiet. Vurderer mye rart 18-19". Dekk får du billig og enkelt fra dekkonline.com om det er kun det du er ute etter.

Skrevet
Under 2000 dollar for et sett gromfelger og meget gode dekk, med dagens dollarkurs nesten et fynd.. Hva må man regne med i frakt fra USA?

Hvor skal du handle?

Dekka mine er snart sluttkjørt, og den prisen der er jo nesten det samme som man må betale for 4 nye 19 toms dekk av kinakvalitet her hjemme.

Nei, det er vel på tankestadiet. Vurderer mye rart 18-19". Dekk får du billig og enkelt fra dekkonline.com om det er kun det du er ute etter.

Vurderer å gå ned til 18", for å få litt komfort, og kjøreegenskaper på dårlig vei.

Tror det er alderen som begynner å ta meg :)

Har du link til noen felgsjapper i USA?

Skrevet

Vanvittig feit bil:

hennessey-v1000-turbo.jpg

http://uncrate.com/stuff/hennessey-v1000-twin-turbo/

Not content with the 550+ hp of the standard Cadillac CTS-V Coupe? Well, have we got something for you. The Hennessey V1000 Twin-Turbo ($TBA) boasts an insane 1,000 hp thanks to its 427ci LS V8 engine that's paired with twin turbochargers, an air-to-air intercooler, a high-flow K&N air filter, and upgraded fuel systems for maximum performance -- like a 0-60 time of 3.5 seconds and a top speed of 230 mph. Other features include 15.1 inch carbon ceramic Brembo brakes, 20-inch Hennessey Monoblock wheels, a lowered suspension, new carbon fiber bodywork, and limited edition, individually-numbered placards on the dash and engine, indicating your ride's place among the 12 that will be built.
Skrevet
Vanvittig feit bil:

hennessey-v1000-turbo.jpg

http://uncrate.com/stuff/hennessey-v1000-twin-turbo/

Not content with the 550+ hp of the standard Cadillac CTS-V Coupe? Well, have we got something for you. The Hennessey V1000 Twin-Turbo ($TBA) boasts an insane 1,000 hp thanks to its 427ci LS V8 engine that's paired with twin turbochargers, an air-to-air intercooler, a high-flow K&N air filter, and upgraded fuel systems for maximum performance -- like a 0-60 time of 3.5 seconds and a top speed of 230 mph. Other features include 15.1 inch carbon ceramic Brembo brakes, 20-inch Hennessey Monoblock wheels, a lowered suspension, new carbon fiber bodywork, and limited edition, individually-numbered placards on the dash and engine, indicating your ride's place among the 12 that will be built.

Eller vanvittig Amerikansk. :)

Skrevet
Når jeg tenker meg om har jeg faktisk sagt "Shekåtto" :lol: Men det er vel heeeeeelt feil :lol:

Haha! :lol: Cecotto på smølaværing.. :P

Hah, ja! "smølaængelsk" er vel noe vi får høre ganske ofte :lol: Nei, får håpe noen som vet dette kan svare, for nå er jeg i alle fall på villspor :mrgreen:

EDIT: http://translate.google.com/#no|en|cecotto

Trykk på "listen" under ordet som kommet ;) "Sekotto" !!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...