Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha... Først hadde vi sex og deretter ringte jeg selger og sa at vi skal ha bilen, stemmer faktisk 100% :lol:

Skrevet

Nope, vi møtes på halv til uka. Selgern har ei uke ferie som skal tilbringes på Gol, møtes halvveis mellom Gol og Skien mest sannsynlig. Men som sagt, er bare ett skritt nærmere. Har ikke skrivd salgskontrakt ennå. Ett eller annet kan fremdeles komme i veien. Satser på at denne går i boks. :-)

Skrevet

Jeg satt i dag i bilen utenfor butikken og ventet på kvinnfolket da jeg hang meg opp i at det finnes faktisk noen knapper i bilen jeg faktisk ikke vet hva er til. Slo opp i instruksonsboka, som selvsagt er på Tysk uten at det hjalp meg noe nevneverdig.

Første jeg lurer på er hva de to knappene på rattet er til. Knappen med stjerne og knappen med prisme/diamant symbolet?

8ea7xnxzwes9kv8hjbv9.jpg

Så er det denna! Vet hva SOS betyr men hva skjer enkelt og greit hvis jeg trykker på den? Tilkaller bilen hjelp eller hva?

7zgt21yk2a931za0xlzh.jpg

Skrevet

De stjerne/prisme greiene er programerbare. Pilene er vel bare til å bla i menyer osv?

Om du har bt telefon osv tror jeg den sos knappen kan ringe opp nødnummer

Skrevet

Det er nok som ehrnst sier.

SOS knappen er jeg litt usikker på, men det er sikkert som han sier.

De 2 andre er programmerbare knapper som du kan konfigurere i IDrive setup.

Jeg tror forresten at alle biler med multifunksjonsratt har disse kanppene selv om de ikke har Idrive og da vet jeg ikke om du kan bruke de i det hele tatt.

Skrevet

Endelig gjort noe nyttig i ferien :) Brukte plentraktoren til å måke snø med i vinter, så fikk demontert kjettingene på hjula.

Monterte også klypperen og satt i nyere batteri, så nå starter klypperen også. Det gamle batteriet var for dårlig til å klare å slå inn innslaget..

Men må fremdeles bruke startkabler for å få start på den, så får vell handle inn ett helt nytt batteri tenker jeg.

I vinter syns jeg lysa frampå var litt dårlige i vintermørket, så jeg fant ut jeg skulle "oppgradere" lysa litt :)

Fikk en 12V spotlight som min bror ikke brukte da han pussa opp badet :) (ja, jeg fiksa skaden også) :)

IMAG0957.jpg

IMAG0958.jpg

IMAG0959.jpg

IMAG0960.jpg

Skrevet

Er ikke den SOS knappen for bmw assistanse som vi ikke har i norge uansett. Veihjelp mm.

BMW 1M vs CSL on the Nurburgring

Og litt rykter... 2M/2-series lanseres i USA 2014/2015 (matche A1?). Snakker om leketøy for gutta ja :D

attachment.php?s=c012a40e10859fdf36f235f6229ef8a6&attachmentid=560926&d=1312217505

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...