Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det mordi som er rallyruth. Mener jeg så en 635 csi eller noe slikt til salgs som hun eide..

er mamma som er rallyruth ja.. og nei hu har aldri eid noen 635 :P

Skrevet

Hmm... Da var det en annen gammel bmw da kanskje.. Mener jeg la ut en annonse fra finn en gang og da var det navnet nevnt her på forum...

Skrevet

Jeg vil mene og påstå at det er mye mer riktig med både V8 og V12 enn alt som finnes av diesel i en BMW.

Det er kun min personlige mening at en BMW kler best rekkesekser. Bensin er selvsagt og foretrekke og jeg bytter tvert tilbake til bensin den dagen det lønner seg ovenfor diesel! Men en 535d med Hartge oppgradering er det mange som er enig at ikke kan bli feil, diesel til tross :wink:

Vurderte en E90 330i men falt heller på min nåværende 325d, som med Hartge oppgradering yter ca 270 hk og 560 nm men likevel nøyer seg med 0,64 l per mil på blandet. Da innså jeg at diesel ikke var så galt likevel :wink:

Skrevet
Hehe... de er usikre på farten, men den må jo ha vært rimelig høy i hva som ser ut som en 60-sone?!

Det er 60 eller 50 sone der :lol:

Men området der er jo kjent for å take og kjræsje biler så :twisted:

Skrevet
Legger ut bilder av en noe speisiell Mercedes ML Brabus jeg polerte i går.

275.25.24 dekkdim :D

Ser ut som du har god dreis på poleringsmaskin! Hva slags guffe og maskin bruker du?

Skrevet
Hehe. Såpass ja! Får tro han slipper å kjøre mer på et par år!

Straff er greit, men ikke overdriv nå :wink:

Lite til overs for sånn kjøring på slike steder!

Er så enig, skal man kjøre villmann kan man holde seg til steder med lite trafikk og langt fra fotgjengere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...