Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finnes det noe dop som ikke vises på urinprøve/blodprøve innen en viss tid? Tror noen jeg var med i går fikk noe i drinken sin. Vedkommende ble merkelig etterpå, så dobbelt i flere timer og var veldig uvell. Spydde visst i hele natt også... Rart! :shock:

Stemmer bra med GHB eller rohypnol ser jeg! :x

Skrevet

Verste er at det kun var 2 andre personer enn meg til stede. Så 1 av dem er 1 idiot, og det er nok personen som stakk av med en gang jeg måtte ringe sykebil.

Skrevet

Det er en HU faktisk. Den andre personen er en av mine beste venner, og han er det definitivt ikke.

Tipper dette er synderen.

255170_10150221464917513_552027512_7518903_7705998_n.jpg

Skrevet

Sikker på at det var noe dop, og ikke bare mye alkohol? Litt kjipt å anmelde folk for forgiftning uten tilstrekkelig bevis. Er ofte folk blir for fulle, og deretter klager på "noe i drinken".

Nå vet jeg selfølgelig ikke noe som denne situasjonen spesifikt da...

Skrevet

Vedkommende offer var ikke t"ypisk" full. Snakket og fortalte alt, følte seg ikke bra, så dobbelt og var kvalm. Jeg har vært med vedkommende på fylla flere hundre ganger og vet at dette var VELDIG unormal oppførsel. Ble etter hvert normal, men husket senere INGENTING... Fitta jeg la ut bilde av er mest sansynlig synderen. Kan godt hende hu skulle dope seg selv men tok feil glass, ikke vet jeg. Vet bare at hu har brukt dop før.

Skrevet

Så jeg merket at det var noe annet enn alkohol... Og den ene av de to personene som var her (jenta på bilde) stakk av fort som et uvær etterpå mens min kamerat ble her. Derfor tror jeg det er hu. Og min kamerat går definitivt ikke på dop.

Skrevet

Gidder uansett ikke å anmelde noen. Men jeg konfronterte hu direkte med det i sta, og hu sa selvsagt at hu ikke hadde gjort det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...