Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk kul kommentar... :)

Kanye West har bestilt følgende back stage ved sin konserter i Norge: En flaske Hennessy Cognac, to flasker Grey Goose vodka og én flaske Patron Silver Tequila. I tillegg har han bestilt 12 flasker Heineken øl. Kyllingvinger vil han også ha... 80 stykk, fordelt på fire forskjellige smaker fra Wing Stop. For å skylle elendigheten ned vil han ha intet mindre enn 120 flasker latterlig dyrt Voss vann... samt et par pakker Orbit tyggegummi.

Som en fyr i Dagbladets forum kommenterte: Gi han en stooor flaske lakserolje eller rensa parafin, så rapper han snart i den andre enden også... :lol:

Skrevet

Kjipt... Er en som hopper på en TV med en Opel Corsa. Uansett hvor dumt det måtte høres ut, relativt artig :lol:

Skrevet

:P

Ny bil på vei hjem. :-)

0295d866-783d-4f5b.jpg

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gratulerer! Når skal jeg sitte på da? Eller blir det jeg som må kjøre dere til byn i den istede for m3'n?

Skrevet

En kar gikk til legen og klaget over for tidlig sædavgang. Legens råd. Når du nærmer deg utløsning prøv å skremme deg selv. Fyren kjøpte en startpistol, kom hjem og satte i gang i 69 stilling med kona. Da utløsningen nærmet seg brente han av pistolen. Neste dag gikk han til legen. Hvordan gikk det spurte legen? Til helvete, kona beit av 5cm av kuken, dreit meg i trynet og naboen kom ut av klesskape med henda i været

Skrevet

Takker folkens. Nå står bilen på gårdsplassen. :-) Det ble en 1-serie

118d, monacoblau metallic, sports seter og multifunksjonsratt, navigasjon +++. Full info og bilder kommer i show-off tråden om litt. Bilen er utrolig morsom å kjøre. :-)

@-Erik- burde ikke ta så lang tid før du får prøve den. :-)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet

Gratulerer fisk!! :)

Fy faen som jeg hater JAVA og BankID... er så jævla talentløs løsning! Pissmegiøre.

Min nyeste bruks-PC har Windows 7. Hver gang det er Java-dritt så henger nettlesern seg opp!! Du snakker om Postbanken ikke sant?

DNB Nor er så mye deiligere (hvertfall bedrift, som jeg har, vet ikke hvordan privat fungerer). Bare plott inn ID-nummer og kode fra kodebrikke...

Jeg går serr over til The Dark Side snart!! (Apple) Orker ikke mer Windows tull, blir bare mer og mer innvikla og paranoid for hver nye versjon (får jo 1 million advarsler i løpet av en dag).

En kar gikk til legen og klaget over for tidlig sædavgang. Legens råd. Når du nærmer deg utløsning prøv å skremme deg selv. Fyren kjøpte en startpistol, kom hjem og satte i gang i 69 stilling med kona. Da utløsningen nærmet seg brente han av pistolen. Neste dag gikk han til legen. Hvordan gikk det spurte legen? Til helvete, kona beit av 5cm av kuken, dreit meg i trynet og naboen kom ut av klesskape med henda i været

Hehehe

Skrevet

Må nesten bare ha 2 sekunder borte fra face før jeg dævver på meg :P Kan ellers melde at elva nedom her er på vei over breddene nå, endel vann kan man si :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...