Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

6 dager igjen av vinter måndtene, 6 dager til våren starter :=)

Gleder meg allerede til og kunne bruke tid på å polere strøken bil istedet for og irritere meg over ødelagte bakfangere ^^

Og ikke minst kunne stå ute i garasjen uten og måtte gå inn og varme seg hvert 45. minutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde ikke du få deg bmw snart?

eller medlemskap på fordforumet?

Er medlemm i fordclubnorway så det går fint vettu, bmw blir for dyrt for en student, får bli den dagen jeg finner lærlingplass.. forden ga jeg 15for og har hatt det mer morro i den i vinter enn noen annen bmw jeg har sittet på med på snøføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ganske banal egentlig...men deg om det :)

I relasjon til forumet er det bedre å være litt banal enn å f.eks være en notorisk spamer. Du retter mye kritikk mot andre og det andre skriver her inne. Hva får deg til å tro at du er så mye bedre selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ganske banal egentlig...men deg om det :)

I relasjon til forumet er det bedre å være litt banal enn å f.eks være en notorisk spamer. Du retter mye kritikk mot andre og det andre skriver her inne. Hva får deg til å tro at du er så mye bedre selv?

Har du ikke fått med deg at han kjører 7-serie? :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ganske banal egentlig...men deg om det :)

Klarer ikke du skrive noe uten å prøve å dra i gang en krangel med Fredrik?

Om du ikke interesserer deg for hva han har å skrive er det jo bare å ignorere det!

Slik skittkasting er ihvertfall helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ganske banal egentlig...men deg om det :)

Klarer ikke du skrive noe uten å prøve å dra i gang en krangel med Fredrik?

Om du ikke interesserer deg for hva han har å skrive er det jo bare å ignorere det!

Slik skittkasting er ihvertfall helt unødvendig.

+1

Nok får være nok, ødelegger for alle det der...

Så lenge Zibiri oppfører seg så ser jeg ingen feil i at han henger her. Jeg har ikke hatt BMW siden sommern 2010 men henger her fordi merket står nærmest hjertet og det blir garantert BMW igjen i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...