Gå til innhold

Nyterns fornuftige E87 116i


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører ståliser om vinteren du og ja? :wink:

Nei, dessverre. Var på utkikk etter brukte stålfelger, men de var ikke lette å få tak i. Så da jeg fikk tak i 18-tommere til sommerhjulene ble 17-tommerne brukt som vinterhjul. Tror de heter style 141.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Hei!

Det var en sjelden kar! Ja, det er jo den ypperste drømmen da! Ett lite kompressor/turbokit kunne vært noe, problemet er at det skorter litt på ekspertisen mht montering av sånt :oops:

Motorbytte kunne jo også vært aktuelt, men hadde vært litt artig å gjøre noe med den som står i bilen fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man venner seg til alt og det er her diesel er tingen når det gjelder alminnelig matpakkekjøring. Jeg har hatt relativt effektsvake biler de siste 25 årene. MB W124 230E (132 HK), Peugeot 405 2,0 GTX (123 HK), Peugeot 406 2,1 TD (110 HK), Peugeot 406 2,0 HDI (110 HK), BMW E36 323i (170 HK) og BMW E46 318dT (115 HK). E36´en skulle liksom være begynnelsen på en oppfølging av min tid med forskjellige Porscher, men den gang ei. Det ble en ny dieselbil etter et år og jeg har nå kjørt dieselbil i 15 år. Min neste bil blir en bensinbil... om ikke annet så bare på trass. Jeg har lyst på E87 116i med 1995 cm3 motoren på 122 HK eller F20 116i (136 HK)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...