Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen kilometer med bilen i dag; Fy flate for en artig bil - kontant i fjæring og styring, og bra drag i motoren. Jeg er uten tvil en lykkelig BMW-eier 8)

Måtte vaske litt etterpå :)

IMG_9883.jpg

IMG_9888.jpg

Og legg merke til "nikke-bikkja" i hattehylla :lol:

IMG_9887.jpg

Skrevet

Da var besøket hos Biltilsynet unnagjort; gikk helt uproblematisk for seg :)

Nå skal jeg søke om å få tildelt et nummerskilt med nummer-rekke fra 1979/80, så får vi se hva dem sier... Men bilen er i allefall GODKJENT! :applause:

Hos tilsynet;

IMG_9198.jpg

IMG_9195.jpg

Feiret godkjenningen med å sette på grillemblemet (hatt det i nattbordskuffen i 3-4 år...)

IMG_9208.jpg

Og måtte jo ta noen flere bilder...

IMG_9202.jpg

IMG_9213.jpg

IMG_9199.jpg

IMG_9209.jpg

Skrevet

Behold de oransje! Uten tvil! Synes også nesten at den passet bedre uten alpina-leppa... Få på noen tidsriktige skilter, så trenger ikke denne bilen noe mer utseendemessig. Det måtte i såfall kanskje være noen originale tåkelys som henger under støtfangeren! Gratulerer med godkjent bil.

Skrevet

Gratulerer med godkjenning av en nydelig bil! Jeg har begynt å lete litt i det stille etter en E21, men det er jammen ikke enkelt å finne et godt objekt. Jeg har elsket disse bilene siden jeg fikk lappen og nå må jeg bare finne en garasjeplass den kan stå i om vinteren. Planen var egentlig en 911, men det ble litt for dyrt akkurat nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...