Orjan Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Fikk noen kilometer med bilen i dag; Fy flate for en artig bil - kontant i fjæring og styring, og bra drag i motoren. Jeg er uten tvil en lykkelig BMW-eier Måtte vaske litt etterpå Og legg merke til "nikke-bikkja" i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Strøkent! Sikler litt her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Herregud for en deilig bil Elsker klassikere som blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Nydelig!! Desidert den peneste E21en jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Jeg hvil også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Da var besøket hos Biltilsynet unnagjort; gikk helt uproblematisk for seg Nå skal jeg søke om å få tildelt et nummerskilt med nummer-rekke fra 1979/80, så får vi se hva dem sier... Men bilen er i allefall GODKJENT! Hos tilsynet; Feiret godkjenningen med å sette på grillemblemet (hatt det i nattbordskuffen i 3-4 år...) Og måtte jo ta noen flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 nice, grattis! fortsatt like bestemt anng blinklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 hehe - ser stadig bedre ut med oransje ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Er jeg missunneli på deg ............. Helt konge vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Grom vogn Behold oransje blinkers passer kjempe bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Behold de oransje! Uten tvil! Synes også nesten at den passet bedre uten alpina-leppa... Få på noen tidsriktige skilter, så trenger ikke denne bilen noe mer utseendemessig. Det måtte i såfall kanskje være noen originale tåkelys som henger under støtfangeren! Gratulerer med godkjent bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Gratulerer med godkjenning av en nydelig bil! Jeg har begynt å lete litt i det stille etter en E21, men det er jammen ikke enkelt å finne et godt objekt. Jeg har elsket disse bilene siden jeg fikk lappen og nå må jeg bare finne en garasjeplass den kan stå i om vinteren. Planen var egentlig en 911, men det ble litt for dyrt akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Har du ikke skilt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Nyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Nyydelig bil Helt enig,kikka gjennom tråden, flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå