ThomasE91 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Tøffe bilder. De felgene kommer til å se skikkelig bra ut på bilen vet jeg! takk skal du ha;) den svarte bilen har sånne felger på vinter;) så bra ut på den. så håper det blir like bra på min;) må bare senke den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 da har jeg bestilt foliering av taket;) stal bli svart mellom takrailsene. dette blir gjort på onsdag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kjempe fin bil. Når kommer hjula på da ? Hva er dimmer og et på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Kjempe fin bil. Når kommer hjula på da ? Hva er dimmer og et på de ? Nei mest sansynlig neste uke.. venter på dekk fra dekkonline. det er 8,5x19" med et18 foran og 9,5x19" et20 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ser ikke ofte E91 i den fargen, syns det var rått med sorte nyrer og blir kult med sorte felger kan jeg tenke meg. Når kommer felgene på forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ser ikke ofte E91 i den fargen, syns det var rått med sorte nyrer og blir kult med sorte felger kan jeg tenke meg. Når kommer felgene på forresten? Mest sansynlig neste uke.. venter på noen dekk. Ja håper det blir bra.. gleder meg til taket blir svart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Woho.. endelig var felgene på men bilen må senkes. håper jeg får tid i morgen;).. her er noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Det ble herlig! finfin bil du har der Er første bildet med felgene på tatt på lagunen eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Det ble herlig! finfin bil du har der Er første bildet med felgene på tatt på lagunen eller tar jeg feil nå? takk;) nei er nok riktig det;) på shellen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Det ble drit bra!! Feit vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Tøff handlevogn, men ville beholdt felgene sølv, eller i alle fall lysere enn de er nå. Det er stilig på nært hold, men på avstand og i fart har du ikke felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Tøff handlevogn, men ville beholdt felgene sølv, eller i alle fall lysere enn de er nå.Det er stilig på nært hold, men på avstand og i fart har du ikke felger... Ja kanskje det.. men tenkte jeg måtte holde stilen når jeg har alt svart i fronten. men de er jo "lyse" i solen da. men litt vanskelig å få frem når jeg tar bilde i overskyet vær:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Joda du har gjennomført stilen bra. Det skal du ha. Så forøvrig ut som et bra stykke arbeid på lakkeringen. De har til og med hengt på igjen lappene ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Joda du har gjennomført stilen bra. Det skal du ha. Så forøvrig ut som et bra stykke arbeid på lakkeringen. De har til og med hengt på igjen lappene ser jeg hehe.. detaljer Nei var fornøyd med det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå