ThomasE91 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Da var felgene lakkert og fått dekk på seg. men må modifisere litt foran. så får ikke brukt de enno. men tok noen bilder.. litt dårlige menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Er egentlig ikke så glad i svarte felger, men denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Dette ble konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Snakk om å ha detaljene riktig Prakteksemplar! Vanligvis i mine øyne finnes det bare "1 type" svarte felger, fordi det er så vanskelig å se detaljer, og dermed ser alle like ut Men de felgene du har på bilen var noe helt eget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg liker ofte svarte felger, men dette synes jeg ikke passet bilen overhodet... Smak og behag da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 +1 på den Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg syntes de andre du hadde var RÅE, men disse var fæle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 nydelig bil... men mykje feitare med dei andre hjula... Skulle eg gjerne hatt på min e91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Her har det skjedd lite i det siste.. Jeg har invistert i en ny lippe.. likte den faktisk litt.. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Liker den bilen din altså Kult look!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Synes du skulle hatt leppa eller iallefall noe av den svart, det ble litt lite svart igjen på fronten nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Planen er å få en svart unerleppe slik at jeg får en svart detalj helt nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Sånn som dette.. men lurer på om jeg skal ha hele veien over eller bare splittere som er her. hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå