APedersen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Tok noen nye bilder i dag.. Prøvd meg litt frem med Cokin gradert gråfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hei.. Flott bil. Perfekt farge.. Den leppen du har på kunne jeg tenke meg. Hvor kjøpte du den.. Er det forhandlere i Norge på denne..? Syntes ikke du burde ha noe sort under denne leppen. Strøkent som det er.. Hadde satt pris på litt info ang. Lysa/ Pærene dine.. Dette har jeg ikke peil på. Men liker ikke de gamle gule lysa.. Vil ha det hvit som på din.. Er det pærer i ringene du har byttet eller selve ringene..? Hva med sprederene og pærer i disse.. Snorre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Kun sorte splitters:) ble bra med lippe no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hei..Flott bil. Perfekt farge.. Den leppen du har på kunne jeg tenke meg. Hvor kjøpte du den.. Er det forhandlere i Norge på denne..? Syntes ikke du burde ha noe sort under denne leppen. Strøkent som det er.. Hadde satt pris på litt info ang. Lysa/ Pærene dine.. Dette har jeg ikke peil på. Men liker ikke de gamle gule lysa.. Vil ha det hvit som på din.. Er det pærer i ringene du har byttet eller selve ringene..? Hva med sprederene og pærer i disse.. Snorre.. Litt sein å svare men bedre enn ingen ting.. http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E90 ... 4153e68477 Her finner du lippen. de lakerer den og sender den til deg.. denne lippen er i glassfiber. Når det er lysene så har jeg bare kjøpt noen pærer på gs og byttet de.. hvis du tar av innerskjermene på bilen finner du hvor du bytter pærer i ringene. grøfte lysene har jeg montert noen nye pærer også kjøpt hos gs. husker ikke helt hva disse het. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Fått meg en ny stuss til bilen.. org. svart stuss.. også prøvde jeg noen felger.. lurer på å kjøpe meg rondell 0021, så måtte prøve på noen rondell for å se hvordan de vil passe.. men var rondell 0058.. Bilder av stussen: Før: Nå: Felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Tror Rondell 0021 kommer til å sitte bra på denne, om det blir noe. Kan ta å choppe et bilde senere sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 ja.. men ser bilen er for høy.. så må få meg coilovers.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Mildt sagt en digg bil! Ser helt fantastisk ut synst vertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Sinnsykt nydelig bil!! Går denne i Bergen? Minnes jeg passerte en lignende (fikk ikke sett veldig godt etter) på Nesttun i går ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Sinnsykt nydelig bil!!Går denne i Bergen? Minnes jeg passerte en lignende (fikk ikke sett veldig godt etter) på Nesttun i går ettermiddag? Takker Jeg bor like ved nesttun så er nok den. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 I dag har jeg fått på noe som ikke mange liker.. men jeg har den på for en god funksjons som den har og det er å beskytte mot steinsprut.. her har dere noen bilder om hvordan det ble.. ble hverfall mye svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Harry, men småkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Var småkult:) men det var litt upassende, siden den ikke går så langt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå