StigJ Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Sant det. Jeg var på nippet til å lakke Contourene mine hvite. Men hvor tåpelig er ikke det når det er banehjul. To runder så er der grå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ja er sant det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hvit blir bra! Mye bedre enn svart hvertfall Har du vurdert sota sideblinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg har noen liggende.. Så dumt at jeg kjøpte 3 stk som skulle passe til e90 og e46... Men fant ut at de ikke passet til e90 hverfall.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for å fortelle deg hvor fin jeg syns den bilen din var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Åja. Jeg bestilte til min her om dagen på Ebay. Håper de passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Ja. Kan være de passer. Fått dekk til felgene dine nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for å fortelle deg hvor fin jeg syns den bilen din var! Hehe. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Ja. Kan være de passer. Fått dekk til felgene dine nå da? Nope. De er nylakkerte, men har ikke råd til dekk nå. Mye utgifter denne mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 ok.. er sant det.. jeg får sikkert ikke felger før etter feriepengene er kommet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Mye tøft på gang her Men hvorfor har du en sort ring rundt bildene som er tatt med vidvinkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Nei. Det er sånn som er med det objectivet. Vet ikke helt.hvorfor. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Har du solblender på? I så fall kan det være den.. Siden vinkelen er så vid så kan det hende at den får med seg litt av solblender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Pleier å være glasset pga kurvinga. Rimeligere objektiver har ofte mer "vignett" enn dyre pga glass etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hadde oss en lite kjøre tur til byn på kvelden.. var litt vanskelig lys å ta bilde i:P men ble greit nok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå