e30 tommis Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 meget flåtte bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 tok noen bilder etter treff i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Sykt strøken! Passer bra den Simply Clean stickern, bra plassering også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hehe. Takker. Ja begynner å bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 rått, fete bilder.. fikk sett på bilen din på vårmønstringen og ser jo veldig bra ut nydelig den blå og, men må si at din bror sin er ganske rå også gjort det ganske riktig begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 hehe.. takker.. har bestilt nye felger nå da.. de jeg har nå er så stygg.. er så mye flassing på de så har bestilt meg nye:P den er jo ikke så feil din heller da.. var å så på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 hehe.. takker.. har bestilt nye felger nå da.. de jeg har nå er så stygg.. er så mye flassing på de så har bestilt meg nye:P den er jo ikke så feil din heller da.. var å så på den også Kult blir sikkert fet med noe nytt, hvilken farge har du lakket diffuseren i? Bare vanlig svart blank eller? Joda, måtte jo stille ut den gamle sliteren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 hehe.. takker.. har bestilt nye felger nå da.. de jeg har nå er så stygg.. er så mye flassing på de så har bestilt meg nye:P den er jo ikke så feil din heller da.. var å så på den også Kult blir sikkert fet med noe nytt, hvilken farge har du lakket diffuseren i? Bare vanlig svart blank eller? Joda, måtte jo stille ut den gamle sliteren hehe hehe. nei ga den til en kompis og viste han shadowline fargen.. så prøvde han å få det mest mulig likt. er vel vanlig svart med klarlakk.. Blir kant felger, matt svart senter med blank svart kant:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Tror jeg møtte på deg utenfor Bergen idag. Jeg kjørte E91 med gule lykter. Pen e91 med fin høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 jeg så deg;) akk i svingen på toppen av valle;) Fin din også kledde lyktene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Før og etter bilde:P litt kjekt når du ser så mye forskjeld:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 se der ja, morsomt å se hvor tøff den har blitt! må være en av de råeste touringene dette i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 takker;) Har kjøpt mye nytt nå så fra og med neste uke kommer det mye oppdateringer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Fått meg nye felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå