ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 det er planen med campingvogn og hele greiene haha..kompis har mest sannsynlig klar skylinen så skal nedover med den for og kjøre osv.. men dersom den ikke blir klar er det litt usikkert..reiser i tilfelle torsdags kveld ok vi har camping bil vi skal ned med:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 det er planen med campingvogn og hele greiene haha..kompis har mest sannsynlig klar skylinen så skal nedover med den for og kjøre osv.. men dersom den ikke blir klar er det litt usikkert..reiser i tilfelle torsdags kveld ok vi har camping bil vi skal ned med:P hehe haha.. då blir det bra .. får snakkes nærmere treffet då om vi skal nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 det er planen med campingvogn og hele greiene haha..kompis har mest sannsynlig klar skylinen så skal nedover med den for og kjøre osv.. men dersom den ikke blir klar er det litt usikkert..reiser i tilfelle torsdags kveld ok vi har camping bil vi skal ned med:P hehe haha.. då blir det bra .. får snakkes nærmere treffet då om vi skal nedover jess.. det får vi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Lenge siden updater her nå Fant dette bilde på StanceNation nå på facebook http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 317&type=1 Delte linken til S.33 der i kommentarfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Hehe. Ja jeg så dette.. lite updates siden nærmer seg vinter og vært på sjøen en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Da har jeg fått meg nytt klistremerke og fått på skvettlapper til vinteren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Du har en bil som kler skvett-lapper.. Gratulerer! Alt kler denne skjønnheten Stilige bilder tar du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Enig med custom, kledde skvettlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Takker;) har for bak også men vet ikke helt om jeg tørr å ta de på. Så ikke like bra ut.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Takker;) har for bak også men vet ikke helt om jeg tørr å ta de på. Så ikke like bra ut.. Hehe Samles det ikke bare småstein og salt bak de lappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Kantkjørt litt eller? :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Kantkjørt litt eller? :-/ ja men er ikke så lett å se når bilen bare står der.. får se hva som skjer til neste år.. enten kjøpe ny felg eller kanskje nye felger:P hehe Takker;) har for bak også men vet ikke helt om jeg tørr å ta de på. Så ikke like bra ut.. Hehe Samles det ikke bare småstein og salt bak de lappene? de ligger jo helt inntil innerskjermen og tror ikke det vil være noe problem.. pluss er drenering på de. men er jo mye bedre at det samler seg litt der enn opp etter hele bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid André Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Meget pen touring! Jeg ville hatt lakkert skvettlapper i bilens farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Meget pen touring! Jeg ville hatt lakkert skvettlapper i bilens farge! nei jeg skal ha de svarte.. er redd for at lakken vil sprekke om jeg lakker de og ser ikke så veldig gale ut med å ha de svart pga har så mange andre detaljer i svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Må ha vært deg jeg så i ettermiddag på E39 i nærheten av Nesttun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå