ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Må ha vært deg jeg så i ettermiddag på E39 i nærheten av Nesttun. Ja mente jeg kjente igjen den bilen;) mente du ikke bodde i bergen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Bor på Karmøy, men var der oppe i helgen. Flaks med været for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Bor på Karmøy, men var der oppe i helgen. Flaks med været for å si det sånn. ja du var heldig der;) skulle vært med på et lite treff vi hadde på fredag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Gratulerer med skvettlapper!! Faktisk det første (!!!!) jeg kjøpte på E91`n jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Gratulerer med skvettlapper!! Faktisk det første (!!!!) jeg kjøpte på E91`n jeg hadde hehe.. jo takk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Det så faktisk ganske greit ut med skvettlapper. Kanskje jeg skulle invistert i ett sett selv før vinteren setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 ja lakk på skvett lappene ville blitt tull... bilen kladde det. ja akuratt det med steiner bak der e en ting, men slipper mye steinsprut jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 ja lakk på skvett lappene ville blitt tull... bilen kladde det. ja akuratt det med steiner bak der e en ting, men slipper mye steinsprut jaffal Ja .. men får vel bare være litt mer varsom med steiner å sånn da.. Det så faktisk ganske greit ut med skvettlapper. Kanskje jeg skulle invistert i ett sett selv før vinteren setter inn. Ja slipper jo drit opp etter sidene da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Har investert i et nytt kamera Nikon D800.. kjempe digg kamera;) Noen bilder.. ser har litt å jobbe med på det nye kameraet men synes kvaliteten på bildene ble bra;) men tok vel mest bilder av alt annet enn bilen i dag;) får se om jeg finner en bra plass å ta bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fine bilder som alltid.. Hvor får mann farge bolter eller er det deksler på boltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Fine bilder som alltid.. Hvor får mann farge bolter eller er det deksler på boltene? er nok studs med mutter.. hvis du går på gs kan du gjøre sånne studs der også muttrene bestiller du fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fant di no, men skjønner ikke hvordan di der skrues på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Fant di no, men skjønner ikke hvordan di der skrues på? Nei du skrur de i som vanlig også er det en sånn stopper på selve studen som gjør at du har noe å stramme til.. er en umbrako hull på enden av studden du kan skru de inn med.. så tar du felgen utpå og skrur muttrene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Oki..det er i stede for hjulbolter då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Oki..det er i stede for hjulbolter då jess;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå