ThomasE91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Du liker mørke felger iallefall! ingen som kan si noe imot det hva med å teste noe alla Volk TE37-ish? eller noe annet få-eika design? og da som skulebolle sier, i hvitt? tror det hadde kledd bilen bra! Nei noe flere felger får jeg vente med.. men farge på de skal jeg opp å bestemme meg for nå. Men vil ikke hvite felger bli forfærdelig på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Tror ikke de felgene der kler hvitt, men heller ikke svart/veldig mørkt, for de forsvinner LETT! Men tror de hadde kledd gunmetall-ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hvite felger på rød bil er ivertfall rått:) Men mulig felgene ikke hadde kledd det så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Du kan få prøve mine en dag hvis du vil så får du sett hvite felger på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 ok;) nei nå har jeg valgt.. det blir en mørk gråfarge.. så blei ikke noe hvit på denne bilen:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 der va dei på ja kledde bilen dei der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 der va dei på ja kledde bilen dei der ja var ikke så gale.. men nå er de på lakking da;) litt mørkere farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Går ikke an å beskrive bilen din.. den er rett og slett helt nydelig elsker fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Går ikke an å beskrive bilen din.. den er rett og slett helt nydelig elsker fargen Takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Fargen var.. speseiell.. Hvilken profil er det? 215-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 uff, den fargen var ikke noe særlig Hvite hadde blitt helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Så ut som om de var en blanding mellom militærkamuflasje og mint Lysegrønn. Se i tråden min så ser du en farge jeg lakkerte mine i medium mørk sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 No offense, men fargen var ille bra.. Ser ut som et dårlig Photoshop forsøk på hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Ja er skuffet selv.. sa jeg skulle ha en mørk gråfarge. Men det var det jo ikke.. men blir vel å lakke de opp igjen. Pulverlakk er jo en bra å få heft mot så får se hva som skjer på mandag.. da skal jeg se på den fargen jeg valgte og den jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå