Frode D Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Kan du pulverlakkere utenpå pulverlakk? VMR-felgene mine måtte blåses rene før de la på pulverlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Hadde det vært mer grønnfarge i felga så tror jeg det kunne blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Nei ikke pulverlakk da blir det vanlig bil lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Tok noen bilder i dag med nyvasket bil.. Fortsatt litt usikker på fargen så får se hva jeg gjør. men intil videre blir det å ha de sånn så kanskje lakke de i desember en gang:P som du ser på bildene så er de ikke helt i topp stand.. glemte stativet mitt hjemme så tok bilder med en iso på 2000 så litt kornete bilder.. og for dere som bryr dere så har jeg tatt bildene med en 70-200 2,8f. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Du tar fine bilder av en utrolig fin bil Jeg liker egentlig fargen på felgene dine, men skal du få den fine rødfargen på bilen din frem, så hadde jeg lakkert de halv blanke Se hvordan jeg har lakkert det ene settet jeg bruker på min bil Rød bil med grå met halv blanke felger. Kanskje det hjelper deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 takk.. er en mørk gråfarge som var planen.. så må se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Du er en mesterlig fotograf! Tørr jeg spørre om hvilket kamera du bruker ? det er så klare bilder at jeg blir veldig undrende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Råå bilder.. Ble jo knall å ta bilder inni det nye parkeringshuset, masse bra lys osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Du er en mesterlig fotograf!Tørr jeg spørre om hvilket kamera du bruker ? det er så klare bilder at jeg blir veldig undrende Takker.. jeg bruker et kamera som heter så mye som nikon d800 flesket til med det for noen måneder siden. Stor fornøyd.. Råå bilder.. Ble jo knall å ta bilder inni det nye parkeringshuset, masse bra lys osv Ja er veldig brae lysforhold i det nye huset. Veldig kaldt lys. Også er veggene hvite og ny malt.. så blir bra kontrast i bildene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Hva heter fargen på den fine bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Den heter crimson red kode A61.. Veldig fornøyd med fargen;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Sinnsyke bilder! Hvilken linse bruker du? 18-50 f/2.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Sinnsyke bilder!Hvilken linse bruker du? 18-50 f/2.8? takker.. her har jeg brukt en 70-200 f2,8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Herlig! Fantastisk med den utskjæringen! Peiling på hva jeg må ut med, og hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Herlig!Fantastisk med den utskjæringen! Peiling på hva jeg må ut med, og hvor jeg kan få tak i? jeg kjøpte mitt brukt men om du skal ha det nytt ligger det ca på 8 000 for sigma og 16 000 for nikon sin. jeg bruker sigma sin og er fornøyd med den. har du fullformat kamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå