ThomasE91 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Fått meg ny stuss på bilen takk til cato´s auto;) hehe Flere bilder vil komme Nardo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Beklager takstativet men det er av nå da:P men her er noen flere bilder jeg tok i dag;) litt skitten bil menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Nydelig bil! Tror denne hadde kledd signalfargede felger,(turkis, gul eller grøn) men det er kanskje ikke din smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Flotte bilder Ser jo ut som det er sommer på bildene jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ja du vet jo at det er jo sommer hele året i bergen:P hehe.. ja har fått litt vår feeling nå kjempe digg.. men hater saltstøvet som ligger på veiene.. bilen blir jo støvete med en gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 I dag har jeg fått meg ny grill på bilen også har jeg fått led pærer i grøftelysene;) Også har jeg fått på sommerfelgene på bilen;) akk nå er bilen hos fredrik her på forumet for en skikkelig shining;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Fantastisk flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Dæven denne var tøff, rød E91 er skikkelig pent! Når du monterte LED i grøftelys, får du opp feilmelding da? Eller kommer disse med motstand så du slipper det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Dæven denne var tøff, rød E91 er skikkelig pent!Når du monterte LED i grøftelys, får du opp feilmelding da? Eller kommer disse med motstand så du slipper det? Takk skal du ha. Når jeg monterte disse så måtte jeg kjøpe et not med motstand fra samme side. Så ingen feil meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 En liten teaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 En liten teaser.[ Bilde ] hmmmm.... stor forskjell der ja;) gleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Dette ser lovendes ut regner med du er kjapt ute og tar bilder, Thomas? Har mest sannsynlig en jobb til deg "fdl", om noen uker, hvis du har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Dette ser lovendes ut regner med du er kjapt ute og tar bilder, Thomas? Har mest sannsynlig en jobb til deg "fdl", om noen uker, hvis du har tid Bilen ble meget blank og fin tilslutt. Jeg er klar til polering av nye bilen din Frode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Dette ser lovendes ut regner med du er kjapt ute og tar bilder, Thomas? Har mest sannsynlig en jobb til deg "fdl", om noen uker, hvis du har tid Bilen ble meget blank og fin tilslutt. Jeg er klar til polering av nye bilen din Frode. heheh... Har du lyst å bryne deg på den matte folien min da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Legg ut bilde av den nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå